افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

جلو آینه غذا بخورید تا لاغر شوید

جلو آینه غذا بخورید تا لاغر شوید

9a0b4663-0408-4721-8c4d-64aa9b76afa8

 

پژوهشگران با توجه به تحقیقاتی که انجام داده اند به این نتیجه رسیدن انسان ها مشاهده خود هنگام خوردن غذاهای مضر کمتر مصرف می کنند در این جا نتیجه جلو آینه غذا بخورید تا لاغر شوید را بیان می کنیم .

محققان معتقدند که غذا خوردن در برابر آینه می‌تواند باعث افزایش رژیم سالم شما شود. آنها دریافتند افرادی که رژیم‌های ناسالم داشته و غذاهای بی‌ارزش و مضر مانند کیک و شکلات می‌خوردند، اگر در آینه به واکنش خودشان هنگام خوردن نگاه کنند لذت کمتری از غذا خواهند برد.
متخصصان می‌گویند که راز قضیه در اینجاست که افراد وقتی خودشان را در حال خوردن غذاهای ناسالم می‌بینند، احساس نامطلوبی بهشان دست می‌دهد. در واقع نسبت به این قضیه آگاه می‌شوند که باید به جای این هله هوله، انتخاب‌های بهتر و سالم‌تری داشته باشند. در نتیجه محققان معتقدند خوردن هله هوله در برابر آینه می‌تواند در کاهش میزان مصرف آنها تأثیر بسزایی داشته باشد.
آنها در این زمینه، تست مزه را بر روی ۱۸۵ دانشجو در دانشگاه انجام دادند. از آنها خواسته شد تا بین کیک شکلاتی و سالاد میوه یکی را انتخاب کنند. سپس میزان لذت بردن از آن را در اتاقی با یک آینه و اتاقی بدون آینه مورد سنجش قرار دادند. آن دسته از دانشجویانی که کیک شکلاتی انتخاب کردند گفتند در اتاقی که آینه داشت، خوشمزگی آن را کمتر حس کردند در مقایسه با دانشحویانی که کیک را در اتاقی بدون آینه خوردند.
در واقع نگاه کردن به آینه چیزی بیشتر از چهره‌ی افراد به آنها نشان می‌دهد. این مسئله آنها را قادر می‌سازد تا خودشان را به طور واقعی ببینند و کمکشان می‌کند درباره‌ی خودشان و رفتارشان قضاوت کنند به همان شکل و شیوه‌ای که نسبت به دیگران قضات می‌کنند. ضمنا باید گفت که وجود آینه هیچ تأثیری بر مزه‌ی سالاد میوه نداشت. با این حال، انتخاب و خوردن غذاهای سالم، هیچ حس نامطلوبی در آنها ایجاد نکرد و در نتیجه آینه باعث تغییر مزه‌ی غذاهای سالم نشد.

 

پزشکین :جلو آینه غذا بخورید تا لاغر شوید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *