افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

جلوگیری از پیری با این میوه ها

جلوگیری از پیری با این میوه ها

JamNewsImage15430879

 

دانستنی هایی تغذیه درباره برخی میوه ها که از پیری شما جلوگیری می کند و به نوعی جلوگیری را به تعویق می اندازد در این جا به معرفی برخی این میوه ها می پردازیم همراه ما باشید با جلوگیری از پیری با این میوه ها در ادامه مطلب .

ترکیبات طبیعی که به غذا رنگ و طعم می‌دهند، نقش مهمی در سلامت انسان می‌توانند ایفا کنند.
یافته‌های این دانشمندان نشان داده که خوردن انواع توت‌ها و انگور از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. پیش از این نقش ترکیبات موسوم به فلاونوئید درکاهش فشار خون و کلسترول مشخص شده بود.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که این ترکیبات به کاهش وزن و بهبود زندگی جنسی انسان نیز کمک می‌کنند.
پژوهشگران دانشگاه هاروارد در تحقیق تازه خود نشان داده‌اند که با خوردن تعداد انگشت‌شماری انگور در روز می توان به نحو مؤثری کاهش وزن داد.
پیش از این نقش فلاونوئیدها در کاهش فشار خون و کلسترول و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند بیماری قلبی و سرطان برای دانشمندان شناخته شده بود اما نقش آنها در حفظ وزن سالم و تقویت زندگی جنسی به تازگی مشخص شده است.
به گزارش دیلی میل، تنها یک وعده در روز (معادل نصف فنجان، یا تعداد انگشت شمار) انگور برای رسیدن به یک نتیجه مناسب کافی است. به نظر می رسد که فلاونوئیدها – ترکیبات طبیعی موجود در بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات که رنگ و طعم به این مواد غذایی می‌دهند، عامل این خواص سودمند هستند.
در هر سه گروه، مردان به طور متوسط ​​۲.۲ پوند (حدود یک کیلوگرم) در هر چهار سال وزن اضافه کردند و این رقم برای زنان ۴.۸ پوند (حدود ۲ کیلوگرم) بود. اما در اشخاصی که در این گروه‌ها از غذاهای غنی از فلاونوئید، تغذیه کرده بودند تمایل به حفظ وزن سالم، یا حتی کاهش وزن،مشاهده شد.
فلاونوئیدهایی که بیشترین خواص مفید را داشتند متعلق به گروهی به نام آنتوسیانین بودند که در انگور، زغال اخته، توت فرنگی، گیلاس، تمشک و تربچه وجود دارد.
پژوهشگرانی از دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد و دانشگاه ایست آنگلیا ۱۲۴ هزار نفر را در سراسر ایالات متحده به مدت بیش از ۲۴ سال مورد بررسی قرار دادند. این افراد از لحاظ سنی در سه گروه دارای سن متوسط ​​۳۶، ۴۷ و ۴۸ دسته‌بندی شدند.
انواع دیگر فلاونوئیدهای مفید برای حفظ وزن و کاهش وزن پولیمرهای فلاونوئید هستند، مولکول های بزرگ آنتی اکسیدان موجود در چای، سیب، آلو و انواع توت ها – و همچنین فلاونول، مواد شیمیایی مشابه فلاونوئیدها، موجود در چای و مواد غذایی مانند پیاز و سیب.
پزشکین : جلوگیری از پیری با این میوه ها

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *