افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

جر و بحث های زناشویی گاهی مفید هستند

 

 

  • آیا شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که از دخالت مادرشوهر یا مادرزن به ستوه آمده‌اید؟ خوب باید بدانید که زمان ایجاد حد و مرز در زندگی شما فرا رسیده است. ممکن است شما ایده و نظر یکسانی در این مورد نداشته باشید اما باید در مورد آن صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که احترام مادرشوهر یا مادرزن خود را باید حفظ کنید و در عین حال برای زندگی خود تصمیم بگیرید.

 

 

به گزارش آلامتو به نقل از menshealth؛ اینکه شما ۳۰ سال است ازدواج کرده اید یا از ازدواج شما تنها ۶ ماه سپری شده است زیاد مهم نیست. باید بدانید که در مسیر خود با مشکلات و موانع زیادی روبرو خواهید شد و برای حل این مشکلات نیاز دارید با هم صحبت کنید. همیشه بحث کردن بر سر یک موضوع چیز بدی نیست. برخی از مواقع باید در رابطه خود جایی برای بحث کردن داشته باشید. اگر هیچ وقت به طرف مقابل خود نگویید که با عقاید و نظرات او مخالف هستید، خشم و عصبانیت در وجود شما ریشه می‌دواند و در طولانی مدت می‌تواند دردسرساز باشد. البته باید به خاطر داشته باشید که همه بحث‌ها با سروصدا و جیغ کشیدن همراه نیستند. این گونه بحث ها نباید به خشونت فیزیکی تبدیل شوند. در چنین شرایطی هر دو نفر باید بتوانند نگرانی‌های خود را بیان کنند، اولویت‌های خود را بگویند و قادر باشند برنامه ای را برای زندگی ترسیم کنند. در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از بحث‌هایی که زوجین باید در زندگی خود داشته باشند را با هم مرور کنیم پس همراه ما باشید.

  1. چگونه پول و درآمد خود را خرج کنید:

 

حتی زوج‌هایی که از همه نظر با هم توافق دارند نیز ممکن است در مورد خرج کردن درآمد حاصل با هم توافق نداشته باشند. به عنوان مثال زوجینی را تصور کنید که در همه جوانب زندگی خود با هم اتفاق نظر دارند اما نمی‌دانند چگونه باید درآمد حاصل را خرج کنند. در چنین شرایطی بحث کردن می‌تواند بسیار مفید باشد. به خاطر داشته باشید که قرار نیست در مورد خرج پول برای خرید لباس یا ماشین بحث کنید. شما باید در مورد ارزش‌ها صحبت کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. دفعه بعد زمانی که در خرج پول با همسر خود مشکل داشتید، بنشینید و با او صحبت کنید. دیدگاه‌های یکدیگر را مورد بررسی و نقد قرار دهید و در نهایت به یک نتیجه منطقی برسید. اگر هنوز سر این موضوع با هم مشکل داشتید بهتر است مکالمه عمیق تری داشته باشید. مثلا ممکن است یکی از زوجین بر این عقیده باشد که خرید یک ایتم تلف کردن زمان و هزینه است. اگر با چنین مواردی روبرو شدید ، عقاید خود را بیان کنید و اگر می‌توانید او را متقاعد نمایید. روشی را برای حرکت به سمت جلو پیدا کنید.

  1. چند وقت یکبار رابطه جنسی داشته باشید:

رابطه جنسی یکی از موضوعات مهمی است که در زندگی زوجین نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. زوجی که رابطه جنسی خوبی ندارد می‌تواند بسیار اسیب پذیر باشد. این موضوع در نهایت برای آن‌ها به یک مشکل بزرگ تبدیل خواهد شد. نادیده گرفتن مشکل باعث رفع آن نخواهد شد. در این شرایط باید بنشینید و با شریک زندگی خود صحبت کنید. در نهایت باید بتوانید به یک توافق دوطرفه در مورد زمان‌های برقراری رابطه جنسی برسید. اگر به تنهایی از عهده حل مشکل بر نیامدید، باید از یک پزشک متخصص کمک بگیرید. این مورد بسیار مهم است و می‌تواند رابطه را به طور کلی خراب کند. پس وجود چنین مشکلاتی را نادیده نگیرید و در مورد آن با همسر خود صحبت کنید.

  1. چگونه خشم و عصبانیت خود را نشان ‌دهید:

 

اگر نتوانید نحوه بروز خشم خود را تعیین کنید با تنشی در زندگی مواجه خواهید شد که به طور کلی زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. زمانی که هر دونفرتان آرام هستید در مورد این موضوع صحبت کنید. سعی کنید بفهمید چرا طرف مقابل عصبانی است. در این شرایط قادر خواهید بود نحوه بروز خشم بدون اسیب به طرف مقابل را کشف کنید. خشم نشانه‌ی توقف است پس اگر احساس می‌کنید خشمگین هستید متوقف شوید و خوب فکر کنید.

  1. مادر همسر چه نقشی در زندگی شما بازی می‌کند:

 

آیا شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که از دخالت مادرشوهر یا مادرزن به ستوه آمده‌اید؟ خوب باید بدانید که زمان ایجاد حد و مرز در زندگی شما فرا رسیده است. ممکن است شما ایده و نظر یکسانی در این مورد نداشته باشید اما باید در مورد آن صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که احترام مادرشوهر یا مادرزن خود را باید حفظ کنید و در عین حال برای زندگی خود تصمیم بگیرید.

  1. چگونه وظایف را در خانه تقسیم کنید:

 

اگر وظایف هر کدام از زوجین در منزل تعیین نشده باشد امکان بروز مشکل وجود خواهد داشت. اگر چنین مشکلی دارید، زمانی را برای صحبت کردن کنار بگذارید. در مورد هر کدام از وظایف همچون ظرف شستن، تمیز کردن منزل، شستن لباس و بچه داری تصمیم بگیرید. اگرچه همسر شما ممکن است به خاطر مشغله‌های کاری خسته باشد اما باز هم می‌توانید برخی از کارهای منزل را به همراه یکدیگر انجام دهید. اینکه تمامی کارهای خانه بر عهده یک نفر باشد شرایط سختی ایجاد می‌کند. بنابراین تا جایی که می‌توانید در این مورد صحبت کنید و وظایف را در میان خود تقسیم نمایید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *