افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اگر بعد از جراحی بینی عطسه مان گرفت چه کنیم؟

رپورتاژ آگهی؛

یکی از ترس های بیماران بعد از جراحی زیبایی بینی عطسه و سرفه است. این افراد سوال می کنند که آیا عطسه و سرفه بعد از جراحی بینی ممکن است نتیجه ی جراحی را خراب کند؟
این پرسش از پرسش های مکرر می باشند که مرتب توسط متقاضیان جراحی بینی سوال می شود. در پاسخ به این سوال باید گفت که عطسه و سرفه بعد از جراحی بینی، هیچ مشکلی برای جراحی ایجاد نمی کند.

خطر عطسه یا سرفه بعد از جراحی بینی چیست؟

بهتر است که در ۱ یا ۲ ماه بعد از جراحی بینی که هنوز بافت های بینی استحکام لازم را پیدا نکرده اند، موقعی که عطسه یا سرفه می کنند، جلوی دهان را نگیرند. زیرا فشار هوا که می خواهد از ریه خارج شود و وارد فضای بیرون شود از دهان خارج می شود. اگر جلوی دهان گرفته شود فشار شدیدی که ریه برای خارج سازی مواد به مزاحم از ریه و دستگاه تنفسی ایجاد می کند، مجبور است از طریق بینی خارج شود. بنابراین ممکن است باعث خونریزی بینی شود. یعنی بافت هایی که بخیه خورده اند ممکن است پاره شده و دچار خونریزی شوند. البته این موضوع روی نتیجه کلی جراحی بینی تاثیر مهمی نمی گذارد. اما ممکن است فرد دچار خونریزی از بینی شود.

با دهان باز عطسه یا سرفه کنید

توصیه می شود که ۱ الی ۲ ماه بعد از جراحی موقعی که می خواهند عطسه یا سرفه انجام دهند، با دهان باز این کار را انجام دهند تا فشار اصلی از طریق دهان خارج شود و هیچ فشاری روی بینی نیاید. در این صورت هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد.

آلرژی، آلرژی زا، کنترل آلرژی
آلرژی یا آلرژی فصلی و حساسیت، منعی برای انجام جراحی بینی و جراحی پلاستیک صورت محسوب نمی شود و با دارو کنترل می شود.
esm 51
اسمرالدا از لحظه ای که چشمش را در اتاق عمل باز کرد می گوید.
کایرا قبل و بعد از عمل
نتیجه جراحی بینی کایرا سه ماه بعد از عمل در کنار عکس قبل از عمل او. همانطور که می بینید، قوز بینی برداشته شده و برجستگی بیش از حد نوک بینی رفع گردیده است. همچنین یک قوس زیبا روی بینی ایجاد شده.
face surgeries
جراحی پلاستیک صورت (لیفت صورت، لیفت ابرو، جراحی پلک) و پروتز چانه همزمان با انجام جراحی بینی قابل انجام است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *