افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

جراحی بینی طبیعی یا فانتزی؟

رپورتاژ آگهی؛

اهمیت مدل بینی در عمل زیبایی بینی چیست ؟

گاه دیده می شود که فردی برای عمل جراحی بینی به جراح بینی مراجعه نموده و از واژه های از قبیل بینی فانتزی ، عروسکی و غیره استفاده می نماید، اصرار بر  مدلی که شرایط تنفس شما را تحت تأثیر قرار دهد بسیار مشکل ساز خواهد بود.

گاهی نیز دیده می شود که فرد هیچ ایرادی در بینی خود ندارد و تنها به دلیل علاقه به مدلی خاص و البته ناصحیحی زیر تیغ جراحی بینی می رود. بی گدار به آب زدن در خصوص عمل بینی قطعاً نتیجه ای غیر قابل جبرانی برای شما ایجاد خواهد نمود.

موضوع مشترک در بین بسیاری از افراد کوچک شدن بینی و البته به صورت افراطی است. توجه نمایید که سایز بینی با توجه به ترکیب چهره او بررسی خواهد شد، این احساسات زودگذر گاه کاملاً بی نتیجه بوده و در نهایت فرد از چهره خود ناراضی می شود.

عمل زیبایی بینی به منظور بیش از کوچک نمودن بینی انجام شود در تنفس شما خلل بزرگی ایجاد می نماید و در طولانی مدت احتمال مشکلات تنفسی و گوارشی غیر قابل جبران نیز دیده می شود.

در عمل زیبایی بینی مدل و سایز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال اگر چهره بزرگ و یا کشیده است بینی کوچک برای شما زیبا نخواهد بود. افرادی که دارای لب های برجسته هستند به هیچ عنوان نباید به سمت بینی های خیلی کوچک بروند.

جراحی بینی طبیعی

اکثر مراجعه کنندگانی که دکتر امید ابراهیمی مراجعه میکنند خواستار جراحی بینی طبیعی هستند. اما جراحی بینی طبیعی چیست و معیار تشخیص بینی طبیعی از بینی فانتزی چگونه است؟
مفهوم زیبایی یک امر نسبی است.درعلم زیبایی شناسی معیارهایی را برای زیبایی بینی در نظر گرفته شده است. تناسب بین اجزای مختلف صورت با قسمتهای مختلف بینی در علم زیبایی شناسی برای جراحی بینی معرفی شده است. مدل مناسب برای جراحی بینی از مد نرفتن فرم بینی در طول زمان و برهم نخوردن سیمای طبیعی فرد در هرگروه سنی که فرد زندگی خواهد کرد، میباشد.
معیار طبیعی بودن بینی بر اساس افراد زیبای جامعه بدست آمده، که این اصول مورده قبول جراحان زیبایی بینی است.
اگر از حد نرمال تایید شده فراتر بروید یعنی کوتاه شدن غیر طبیعی، قوس دار شدن بیش از حد، سربالا شدن، نازک شدن تیغه بینی فراتر از حد نرمال، بینی جراحی شده نه تنها ساختار عملکردی خوبی ندارد بلکه صورت فرد را مصنوعی و نامتناسب خواهد کرد.

برای انجام جراحی بین طبیعی باید مشخصات صورت هر فرد مشخص شود. طول و عرض صورت، نوع گردی صورت، برجستگس چانه، سایزه گونه ها و چشمها مواردیست که جراح می بایست درنظر بگیرد.
یکی دیگر از مواردی که باعث می شود بینی فرد طبیعی به نظر برسد در نظر گرفتن ویژگیهای فردی و نژادی اوست. جراحی بینی طبیعی باید به نحوی انجام شود که ظاهر ویژگی های نژادی بینی فرد با سایر اعضای صورت مطابقت داشته باشد.

دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینی با تجربه بیش از پنج هزار جراحی بینی سابقه و رکورد عالی در جراحی بینی از خود به جای گذاشته است.

جراحی بینی فانتزی

یکی از انواع جراحی بینی میباشد، که بیشتر در بین خانم ها طرفدار دارد. در صورتی که این نوع از جراحی زیبایی برای همه افراد مناسب نیست، برای مثال افرادی که بینی گوشتی دارند به علت ضخامت پوست بینی، تغییرات ایجاد شده در بینی به خوبی به نمایش درنخواهد آمد.

افرادی که خواهان  داشتن بینی فانتزی هستند باید آگاه باشند که در صورت ناراضی بودن از نتیجه جراحی، انجام جراحی مجدد (جراحی بینی ترمیمی) برای این افراد سختتر است زیرا در جراحی بینی فانتزی اندازه بینی بسیار کوچک شده و جراح بینی برای ترمیم این نوع بینی کار دشواری را در پیش رو خواهد داشت.

جراحی بینی فانتزی برروی یک بینی استخوانی نتیجه مطلوب تری خواهد داشت.

جراحی بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی در بین خانم ها طرفداران ذیادی دارد. منظور از جراحی بینی نیمه فانتزی، منظور از مدل بینی نیمه فانتزی بینی است که ضمن حفظ تناسب اندازه و شکل بینی با سای اجزای صورت، نوک بینی کمی سربالا بوده ( از حالت طبیعی کمی سربالاتر) و قوس پشت بینی هم کمی بیشتر از بینی طبیعی باشد.

در این مدل نیز ظاهر بینی از حالت طبیعی زیاد فاصله نگرفته نوک بینی بیش از حد بالا نرفته و بینی ظاهری به اصطلاح خوکی پیدا نکرده و همچنین قوس بینی هم حالت سرسره ای پیدا نکرده است.

مدل نیمه فانتزی مقداری کوچکتر و ظریف تر از مدل طبیعی است و این ممکن است عملکردی به خوبی مدل طبیعی بینی نداشته باشد، اما همه افرادی که توسط دکتر امید ابراهیمی بهترین جراح بینی طبیعی تهران مورد جراحی قرار گرفته اند و جراحی بینی نیمه فانتزی داشته اند از عملکرد بویایی و تنفسی بینی خود راضی هستند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *