افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

جدیدترین نوع کاندوم که به هیچ عنوان پاره نمی شود

ebf9b2c5-acb1-4912-a556-ad33ed20cca7

  • در طول ۱۰۰ سالی که از ساخت کاندوم می گذرد، این محصول بارها مورد بازنگری قرار گرفته تا به یکی از اصلی ترین راههای جلوگیری از حاملگی و انتقال بیماریهای آمیزشی تبدیل شود.

یکی از روش های معمول جلوگیری از بارداری استفاده از کاندوم های زنانه و مردانه است . این روش تنها نقصی که دارد پارگی ناگهانی آن است و این امر به دلیل نازگی آن رخ می دهد .یک شرکت سوئدی این مشکل را با تولید کاندومی جدید برطرف کرد.

معرفی کاندوم جدید که پارگی در آن غیرممکن است

به نقل از سایت “تک اینسایدر” اکنون شرکت سوئدی “للو” در کار ساختنکاندوم هایی است که به هیچ وجه پاره نمی شود. این شرکت ۲۰ ساله، این محصول لاستیکی را دوباره اختراع کرده است.

بر روی این کاندوم ها طرحی شش ضلعی مانند موم عسل دیده می شود.
در طول ۱۰۰ سالی که از ساخت کاندوم می گذرد، این محصول بارها مورد بازنگری قرار گرفته تا به یکی از اصلی ترین راههای جلوگیری از حاملگی و انتقال بیماریهای آمیزشی تبدیل شود.
اما تحقیقات جدید نشان می دهد که ۴۵ درصد مردان و ۶۳ درصد زنان در آمیزشهای جنسی خود از کاندوم استفاده نمی کنند.
فیلیپ سدیک، مدیر شرکت له لو که یک مهندس گفته است:”این شرم آور است که در سال ۲۰۱۶ و با این همه پیشرفت، ما هنوز از چیزی استفاده می کنیم که تقریبا از ۱۰۰ پیش تا کنون هیچ تغییری نکرده است.”
حاصل تحقیقات تیم سدیک یک کاندوم با طرح شش ضلعی بر روی آن است که اگر میخ هم در آن فرو کنید پاره نمی شود. قیمت این کاندومها ۲.۵ برابر کاندوم های معمولی است، اما سدیک معتقد است که این کاندوم ها ارزشش را دارند.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *