افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

جدیدترین روش برای لاغر کردن شکم

3270485_123

راه های زیادی برای لاغری و کوچک کردن شکم به کار برده اید اما موفق نشده اید در این مطلب جدیدترین روش برای لاغر کردن شکم را به شما آموزش می دهیم .

ورزشکاران حرفه ای کربوهیدرات‌ها را به صورت دوره ای مصرف می کنند به دو دلیل :
۱- هر چند وقت یک بار با خوردن خوراکیهای ازاد کننده انسولین از قبیل ، مربا ، شیرینی ، بدن رو به این اشتباه بندازین که دوران رژیم پایان گرفته .
۲- یک یا دور روز در هفته ( معمولا اخر هفته و تعطیلات ) مصرف کربو هیدرات خودتون رو دو برابر کنید و در بقیه ایام هفته از یک رژیم کم کربو هیدرات پیروی کنید

و به این شکل سطح انرژی خود را افزایش می‌دهید تا بتونید به سختی تمرین کنید و بدن از ذخائر گلیکوژن کاملا تهی نشه و حالا شما هم یک حرفه ای شدین . در چند سطر بالا کلیاتی در مورد مصرف کالری در صبح و قبل از تمرین توضیح دادم پنج وعده غذائی برای یک حرفه‌ای حداقل مطلقه و بهتره به۷ و ۸ وعده هم برسه.

مصرف کربو هیدرات دیر هضم ( نان جو ، نان گندم حبوبات و برنج قهوه ای ) قبل از تمرین توصیه می شه تا سطح گلوکز خون به سرعت بالا نره و فرآیند چربی سوزی در حین تمرین رو به حداکثر برسونیم اما بعد از تمرین کربوهیدراتهای سریع الهضم به بالا بردن سطح انسولین خون کمک می کنه و بدن را در حالت آنابولیک قرار می دهد .( بعد از تمرین بدن در یک حالت کاتابولیکی شدید قرار داره و باید سریع ذخائر گلیکوژن عضلات احیا بشه )

من از ۱۰ گرم گلوتامین محلول در آب میوه کربوهیدراتی شیرین ( معمولا آب انگور سیاه ) بلافاصله بعد از تمرین استفاده می کنم .و یا یک قاشق شیره ی انگور محلول در یک لیوان آب.نان های شیرینی ، کلوچه ، سیب زمینی و برنج سفید را بعد از تمرین استفاده کنید و نگران افزایش چربی بدن نباشید .

زیرا این مواد مغذی بیشتر به فرآیند ریکاوری افزایش سطح انسولین و ذخیره انرژی و حفظ عضلات کمک می کنه.وقتی که در دوران کات هستید حتی بیشتر از دوران حجم باید پروتئین مصرف کنید . بدن می تونه تقریبا نیمی از پروتئین مازاد بر نیازش رو برای انرژی مصرف کنه.

بر خلاف تصور عموم تمرین شکم به تنهائی موجب کاهش چربی ها نمی شه چون وقتی که بدن شروع به سوزاندن چربی می کنه به شکل منظم و از همه جای بدن و بدون تمرکز بر یک قسمت خاص این کار رو انجام میده به الویت چربی های کهنه و چربی های جوون و کهنه ترها به زمان بیشتری نیاز دارند حتی در مواردی نیاز به ماساژ و خرد شدن دارند تا راحت تر به جریان خون ملحق شند و تمرینات شکم فقط عضلات شکم رو تقویت می کنه و لا غیر و شکل مناسبی به اون می ده .

عضلات شکم رو باید دو یا سه بار تمرین داد و من خودم اعتقادی به ستهای طولانی و تکرار های زیاد دراز نشست ندارم ستهای ۲۵ تکراری اما آرام و کنترل شده که در بخش منفی حرکت کمر تا نزدیک تخته پائین بیاد ولی با اون تماس پیدا نکنه بهترین هستند.برای تقویت وتوسعه بخش بالائی عضلات انواع کرانچ روی تخته شیبدار سطح صاف و همراه با کابل و بالا کشیدن پاها در حالت آویزان بهترین حرکت برای تقویت عضلات پائین شکم هستش همون خلبانی.

چند نکته دیگه اینکه کمبود ویتامین c چربی سوزی رو کند می کنه و چای سبز یک آنتی اکسیدان عالی و چربی سوز طبیعی به شمار می ره همچنین خوردن یک فنجان قهوه غلیظ قبل دویدن به سوختن بهتر چربی ها کمک می کنه.دیگه چیزی نیاز ندارید جز قدری مکمل صبر و اراده که اون رو هم در هیج کجا به جز وجود خودتون نمی تونید پیدا کنید این موارد را رعایت کنید تا شکمی صاف و ۸ خط و تفکیک شده داشته باشید .

پزشکین : جدیدترین روش برای لاغر کردن شکم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *