افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تکنیک های زیباتر شدن

ar4-3819

همیشه در آرایش صورت جزئیاتی هست که با رعایت آن ها به زیباتر شدن بیشتر کمک می کند که هر خانمی از این جزئیات باید اطلاع داشته باشد ما در این مطلب برای شما این نکات را جمع آوری کردیم:

جای خالی را با سایه پرکنید
اگر ابروهاي‌تان در برخي جاها خالي شده است يا اشتباهي موهايش را برداشته‌اید و حالا مي‌خواهيد صبر كنيد تا موها دربيايد بهترين كاري كه مي‌توانيد انجام دهيد تا ابروها طبيعي به نظر برسند اين است كه از يك مداد يا سايه ابرويي استفاده كنيد كه از رنگ ابروهاي‌تان یک درجه روشن‌تر است. مثلا اگر سیاه است، قهوه‌ای تیره و اگر قهوه‌ای تیره است از قهوه‌ای روشن استفاده کنید.

رژتان را ماندگار كنيد
اگر قبل از رژ زدن كمي پنکیک به لب‌هاي‌تان بزنيد ماندگاري رژ روي لب‌ها افزايش مي‌يابد. براي حفظ فرم لب‌ها و جلوگيري از خشك شدن و پوسته پوسته شدن لب‌ها قبل از رژ زدن كرم ويتامين E به لب‌ها بزنيد و براي پاك كردن رژ لب، لب‌ها را با گليسرين پاك كرده و بشوييد.

تکنیکی برای کشیدن خط چشم
اگر فاصله چشم و ابروی‌تان زیاد است وقتي از خط چشم مايع استفاده مي‌كنيد می‌توانید چشم‌هاي‌تان را باز نگه‌داريد در غير اين‌صورت خط‌تان صاف درنمي‌آيد. سعي كنيد سه خط بكشيد؛ يكي در گوشه، يكي وسط و يكي هم گوشه چشم. حالا اين خط‌چين‌ها را به هم وصل كنيد تا خط صاف ايجاد شود.

جوش‌ها را مهار کنید
اگر همين روزها به يك ‌مهماني دعوت شده‌ايد و از اين مي‌ترسيد كه روز ‌مهماني ناگهان يك جوش وسط پيشاني‌تان ظاهر شود، بهتر است از چند روز قبل چند قالب کوچک یخ  را در كيسه بريزيد و حدود ۱۰ دقیقه با آن صورت‌تان را ماساژ دهيد. این کار را هر روز انجام دهیدتا غافلگير نشوید .

شامپوي خودتان را بسازيد
اگر موهاي‌تان تازگي‌ها به‌‌دلیل رنگ كردن يا حتي هايلايت و مش براق بودن خود را از دست داده و كمي خشك شده بهتر است يك ليتر آب را با ۱۰۰ ميلي‌ليتر سركه سیب تركيب كرده و موهاي‌تان را با آن شامپو كنيد. اين معجون موهای شما را نرم و براق خواهد کرد.

فرمژه را گرم كنيد
اگر مي‌خواهيد مژه‌هايي فردار داشته باشید و حسابي مژه‌هاي‌تان فر بخورد  قبل از آنكه از فرمژه استفاده كنيد بهتر است ۵ تا ۸ ثانيه آن را با سشوار گرم كنيد و بعد بلافاصله براي مژه‌هاي‌تان استفاده كنيد. خواهيد ديد كه اين بار مژه‌هاي‌تان به خوبی فر می‌شود.

سایه تیره را فراموش کنید
سايه تيره در زير چشم، چهره‌تان را پيرتر نشان مي‌دهد بنابراين سعي كنيد زير چشم‌هاي‌تان را با يك سايه صورتي روشن كنيد. مي‌توانيد از سايه‌هاي تيره در انتهاي بالايي چشم استفاده كنيد. به اين ترتيب چشمان شما حالتي كشيده و بادامي پيدا مي‌كنند.

صورت‌تان را از خستگي درآوريد
حتما بعد از يك روز كاري سخت و خسته‌كننده، پوست صورت‌تان هم به اندازه شما خسته به‌نظر مي‌رسد. شما می‌توانید تعدادي انگور را له كنيد و آب آن را با كمي پنبه يا تنظيف روي پوست صورت‌تان بماليد و بعد از ۲۰دقيقه با آب ولرم يا سرد بشوييد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *