افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

توصیه های پزشکان به افرادی که مبتلا به افتادگی دریچه مترال هستند

توصیه های پزشکان به افرادی که مبتلا به افتادگی دریچه مترال هستند

n00020181-b

 

 

قلب یک تلمبه است در بدن که نقش بسیاری اساسی بر بدن دارد و دارای قسمت ها مختلف است در این جا می خواهیم به بیان توصیه های پزشکان به افرادی که مبتلا به افتادگی دریچه مترال هستند بپردازیم با ما باشید .

یک متخصص بیماری‌های قلب و عروق گفت: بیماران مبتلا به افتادگی دریچه میترال باید آب و مایعات زیاد بنوشند.

دکتر بابک فغفوریان با بیان اینکه بیماری افتادگی دریچه میترال، بیماری مادرزادی است که دو درصد افراد جامعه را مبتلا می‌کند، اظهار کرد: در اغلب موارد افتادگی دریچه از فرم‌های خفیف بوده و نیاز به درمان خاصی ندارد اما فرم‌های شدید آن نیز در افراد مشاهده شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان شیوع این بیماری در زنان بیشتر از مردان است اما نوع شدید آن در جنس مذکر بیشتر است، تصریح کرد: راه تشخیص افتادگی دریچه میترال معاینه پزشک متخصص و انجام اکو است. میزان شدت و ضعف بیماری را پزشک متخصص تعیین می‌کند و اگر بیماری در حد خفیف و متوسط باشد، هر دو تا پنج سال یک‌بار باید اکو انجام دهند.

وی در خصوص علائم این بیماری گفت: در نوع خفیف بیماری علائم بسیار ناچیز و در مواردی بدون علامت است، اما در نوع شدید آن بیمار علائمی نظیر تپش قلب، احساس تنگی نفس و خفگی را تجربه می‌کند.

وی در خصوص درمان این بیماری اظهار کرد: در موارد خفیف، بیمار نیازی به درمان ندارد و فقط تکرار اکو در هر دو تا پنج سال یک‌بار توصیه می‌شود، اما در بیمارانی که مبتلا به افتادگی دریچه از نوع شدید هستند، مصرف دارو توصیه و در مواردی تعویض دریچه انجام می‌شود.

فغفوریان عنوان کرد: استرس موجب تشدید بیماری در افراد نمی‌شود، بلکه علائم آنها را تشدید می‌کند که به خودی‌ خود موجب ناراحتی و آزار بیمار می‌شود. مبتلایان به افتادگی دریچه باید مایعات و آب زیادی بنوشند و هرگز بدن خود را بدون آب نگذارند، روزانه حداقل شش لیوان آب بنوشند و از ایستادن‌های طولانی‌ مدت بپرهیزند.

 

پزشکین : توصیه های پزشکان به افرادی که مبتلا به افتادگی دریچه مترال هستند

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *