افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

توصیه هایی درباره لیزر درمانی

32920.4b5f0b856b58fa81d0b8b04ccc6d578f-960x5401

  • گاهی مشاهده می‌شود که این کار توسط افرادی انجام شده که هیچ‌گونه تخصصی در این زمینه نداشته و حتی با استفاده از دستگاه‌های نامناسب اقدام به لیزر درمانی می‌کنند

لیزر درمانی که امروز کاربردهای فراوانی به ویژه در درمان های پوستی دارد. بسیاری از افراد برای درمان مشکلات و عارضه های پوستی خود انجام این کار را ترجیح می دهند. خانم حمید هریسچی درمورد لیزر کردن پوست و خطرات آن مصاحبه ی کوتاهی انجام داده است که در این مطلب به گزارش آن می پردازیم.

حمیده هریسچی با اعلام این مطلب اظهار کرد: در صورتی که پوست فرد مناسب لیزر درمانی بوده و این کار با دستگاه مناسب و سالم توسط پزشک متخصص انجام شود، لیزر عوارضی در پی نخواهد داشت.

وی افزود: گاهی مشاهده می‌شود که این کار توسط افرادی انجام شده که هیچ‌گونه تخصصی در این زمینه نداشته و حتی با استفاده از دستگاه‌های نامناسب اقدام به لیزر درمانی می‌کنند که در این صورت بی‌تردید عوارضی برای پوست به دنبال خواهد داشت.
وی در خصوص جایگزین کردن روش دیگر برای درمان پوست به جای لیزر درمانی تشریح کرد: در این خصوص باید پزشک متخصص ابتدا پوست فرد را معاینه کرده و بر اساس نوع و حساسیت آن روش‌های دیگری را جایگزین کند.
این متخصص پوست در توصیه به افرادی که از لیزر درمانی استفاده می‌کنند، تاکید کرد: در برخی از موارد لیزر درمانی پوست فرد را حساس می‌کند؛ در این صورت فرد باید حتما در طول روز از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کرده و به صورت مکرر تجدید کند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *