افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

توتون پاسارگاد تاباک

رپورتاژ آگهی؛

توتون پاسارگاد تاباک

انواع توتون ساموئل گاویت

شرکت ساموئل گاویت در سال ۱۷۹۲ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ سال است که در زمینه تولید انواع توتون پیپ و توتون اسنیف در حال فعالیت است. شاید یکی از نامدارترین و قدیمیترین برند های تولید توتون پیپ در جهان باشد.

استفاده از موارد اولیه مرغوب، اسانس هایی با پایه طبیعی و فارق از افزودنی های شیمیایی آن را به یکی از برترین برندهای تولید کننده در این صنعت تبدیل کرده است. شاید جمله ” هنوز آنقدر پولدار نشده ام که کالای ارزان بخرم”را واقعا در طرز تفکر این شرکت انگلیسی بشود یافت! شاید جالب باشد بدانید که شرکتی با این قدمت و سابقه هنوز در تولیدات خود از روش های سنتی و گاها دستی استفاده می کند و برخی از ماشین آلات آنها متعلق به همان ۲۰۰ سال پیش است. ! سوال این است چرا؟

شاید بتوان اولین برندهای تولید پیپ را هنوز در انگلستان جست، در زمانی که پیپ و پیپ کشیدن در ابتدای راه خود بود. پیپ کشیدن همیشه طبقه خاصی از جامعه را شامل شده و هنوز هم بسیاری افراد پیپ کش را کمی خاص تر می بینند.

شرکت ساموئل گاویت هنوز هم مشاور بلیندینگ بسیاری از شرکت های اروپایی و امریکایی است و کمتر نمایشگاه معتبری را می توان جست که استند این کمپانی خالی باشد.

در ذیل به توضیح انواع توتون پیپ این شرکت خواهیم پرداخت.

توتون فول ویرجینیا فلیک (FullVirginiaFlake1):

این توتون فلیک ۱۰۰% ویرجینیاست. ویرجینیا توتون شیرینی به حساب می آید و رنگ آن زرد روشن است. در دو مرحله بلیندینگ و هولدینگ کمی رنگ آن تیره تر شده و برای دوستداران توتون شیرین انتخاب مناسبی است. طعم آن شیرین و سنگینی آن متوسط است.

توتون بلک چری(BlackCherry):

این توتون ۱۰۰% کاندیش است و در حقیقت کات درشتی دارد. کات های پرس نشده معمولا طول مدت کمتری می سوزند ولی عطر آنها بسیار نرمتر و دلنشین تر از گونه های دیگر به شمار می آید. در حقیقت اسانس آن آلبالوی سیاه رسیده و شیرین است. این توتون معطر روم نت بالایی دارد. طعم آن کاملا شیرین و توتون سبکی به حساب می آید.

توتون کامان ولت(CommonwealthMixture1):

میکس متناسبی از ویرجینیا و لاتاکیا (قبرس) است. این توتون پیپ افزودنی زیادی ندارد و به راحتی در هوای سرد می توان از آن لذت برد. رشته های توتون پرس شده هستند و در نتیجه اسموک طولانی و مطلوبی خواهد داشت.

توتون اسکیف میکسچر(SkiffMixture1):

میکس  گونه ای توتون ویرجینیا (روشن)، ارینتال و لاتکیا (ترکیه) است. افزودنی خاصی ندارد و با وجود لاتاکیا ترکیه و ارینتال توانسته پس زمینه خوبی ارائه دهد. توتون ویرجینیا هم به آن شیرینی مطبوعی داده است. کمی زود سوز است.

توتون اسکادران لیدر(SquadronLeader1):

میکس توتون ویرجینیای تیروه و روشن به همراه توتون لاتاکیا که رول کات شده و واقعا می توان این توتون را جزو توتون انگلیسی  (English Mixture) قرارداد. طعم بی نظیر، تقریبا فاقد اسانس خاصی است و روم نت پایینی دارد.

پاسارگاد تاباک ارائه دهنده خدمات در زمینه فروش توتون پیپ، کهنه کردن توتون و مشاوره رایگان در رابطه با خرید بهترین توتون پیپ مناسب برای شماست. جهت خرید توتون پیپ و یا استعلام قیمت توتون پیپ، هم می توانید مراجعه حضوری داشته باشید و هم با مراجعه به سایت و انتخاب توتون مورد نظر، از طریق تلگرام کد کالا را ارسال کرده و سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ” ۰۲۱۲۶۴۰۳۳۸۷″  تماس حاصل فرمائید.

كانال انجمن پاسارگاد تاباک : pasargadtabaccafeartin@

منبع :‌ www.pasargadtabac.com

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *