افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تقسیم کار در خانه چه تاثیری روی رابطه جنسی دارد

505421_xbdkbdtz

  • بر اساس این تحقیق زوج‌هایی با درآمد متوسط که یک فرزند نیز دارند و کارهای خانه را به‌صورت اشتراکی انجام می‌دهند، نه‌تنها دفعاتی که با یکدیگر رابطه دارند کم نمی‌شود، بلکه میزان رضایتشان از رابطه با همسرشان نیز کاشته نمی‌شود.

به نقل از medicaldaily، تحقیقات انجام‌شده در دانشگاه جورجیا نشان داده است، رابطه جنسی زوج‌هایی که در انجام کارهای خانه با یکدیگر مشارکت دارند به‌هیچ‌عنوان درخطر نیست. این یافته‌ها خلاف نتایج تحقیقی است که در سال ۲۰۱۳ انجام‌شده بود، زیرا در آنجا تأکید شده بود زوج‌هایی با سبک زندگی سنتی، یعنی آن‌هایی که زنان کارهای خانه را انجام می‌دهند روابط جنسی بهتر و بیشتری دارند.

درواقع آنچه این تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند، تفاوت در نگرش‌هاست. زوج‌هایی امروزی اکثراً برای خود الگویی در نظر می‌گیرند و بر طبق آن زندگی خود را پیش می‌برند. در دهه ۸۰ برابری میان زوجین همان چیزی بود که در همه‌جا مطرح می‌شد، بنابراین زوج‌های امروزی مثال‌ها و الگوهای خوبی در این زمینه‌دارند تا زندگی خود را بنا بر همین شیوه بسازند. همین موضوع زمینه را برای داشتن زندگی مشترکی باکیفیت بالاتر فراهم کرده است.

بر اساس این تحقیق زوج‌هایی با درآمد متوسط که یک فرزند نیز دارند و کارهای خانه را به‌صورت اشتراکی انجام می‌دهند، نه‌تنها دفعاتی که با یکدیگر رابطه دارند کم نمی‌شود، بلکه میزان رضایتشان از رابطه با همسرشان نیز کاشته نمی‌شود. بنابراین زوج‌ها بدون ترس از اینکه تقسیم‌کار به رابطه جنسی آن‌ها آسیبی برساند، می‌توانند برنامه‌ای منظم برای انجام کارهای خانه به‌صورت اشتراکی تدوین کنند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *