افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تغییرات صدا نشانه این بیماری است

1231722321172404214039216615615714510357

  • برخی از صداهای خارج شده از دستگاه‌ صوتی بدن در هنگام صحبت کردن توسط گوش انسان شنیده نمی‌شود، اما با فناوری جدید برای دستگاه‌ها شنیداری است و در آینده‌ای نزدیک به تشخیص بیماری‌ها کمک می‌کند.

شاید برایتان پیش آمده باشد که در زمان بیماری حس کنید صدایتان کمی تغییر کرده است و در کل خلق و خویتان عوض شده. متخصصین پیرو همین تغییر جنس صدا در زمان بروز بیماری ها، نرم افزاری را ساخته اند که قادر به تشخیص نوع بیماری شما از روی صدایتان هستند. این نرم افزار مدت زیادی نیست که طراحی شده و هنوز در حال رفع ایرادها و بالا بردن کاربری آن هستند.

روش صحبت افراد حقایق روحی آنان را فاش می‌کند، اما باتوجه به تحقیق جدید روش بیان کلمات، کشیدگی اصوات و صحبت درون بینی خبر از بیماری‌های جسمی می‌دهد.

برخی از صداهای خارج شده از دستگاه‌ صوتی بدن در هنگام صحبت کردن توسط گوش انسان شنیده نمی‌شود، اما با فناوری جدید برای دستگاه‌ها شنیداری است و در آینده‌ای نزدیک به تشخیص بیماری‌ها کمک می‌کند.

محققان موسسه فناوری ماساچوست، شرکت PureTech و Sonde Health نرم‌افزار پیشرفته‌ای برای تشخیص افسردگی، مشکلات تنفسی و عروقی ارائه داده‌اند.

این شرکت صدای بیماران را درحالی که با صدای بلند کتاب می‌خواندند بدون ثبت کلمات بررسی کرد. نتایج تحقیق نشان داد تغییرات در صدای بیماران وجود دارد.

شرکت Sonde تلاش‌های زیادی در شناسایی الگوهای گفتاری داشته تا اختلال‌های موجود در گفتار را بیابد ولی تحقیق در این زمینه کار ساده‌ای نیست و جداسازی الگوهای واقعی و تغییرات کار دشوار و پرهزینه‌ای است. یکی از مشکلات اختلاف فرهنگی و شغلی افراد است. مثلا روش گفتاری یک ورزشکار با فرد عادی متفاوت است.

از دیگر مشکلات در این رابطه گزینش صحیح و مفید اطلاعات برای بیماری خاص و قابلیت ذخیره‌سازی است، اما با وجود تمامی مشکلات این فناوری به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *