افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تصفیه آب به جدیدترین شیوه

تصفیه آب به جدیدترین شیوه

  • در این روند، یکی از این یون‌ها اتم هیدروژن با بار مثبت است که بسرعت در آب تحرک نشان می‌دهد و دیگری مولکول بی‌کربناتی با بار منفی است که حرکتی آهسته‌تر دارد.

 

محققان دانشگاه پرینستون اینک موفق شده‌اند راهی برای حذف آلاینده‌ها از آب پیدا کنند که به جای تکیه بر این شیوه مکانیکی، مواد شیمیایی کار سالم‌سازی آب را انجام می‌دهند. این کار از طریق تزریق گاز CO2 برای تغییر شیمیایی آب و جدا کردن ذرات زائد بر اساس بار الکتریکی آنها صورت می‌گیرد.
این سیستم ساده و کم‌هزینه، متشکل از یک لوله رزین سیلیکونی است که به دو کانال تقسیم می‌شود. از آن‌جا که رزین سیلیکون در مقابل CO2 نفوذپذیر است، گاز فشرده می‌تواند یکی از دیواره‌های لوله وارد شده و به داخل آب وارد شود که چنین تعاملی باعث تغییر شیمیایی آب و اسیدی‌تر شدن آن، و ایجاد یون‌ها یا ذرات باردار می‌شود.
در این روند، یکی از این یون‌ها اتم هیدروژن با بار مثبت است که بسرعت در آب تحرک نشان می‌دهد و دیگری مولکول بی‌کربناتی با بار منفی است که حرکتی آهسته‌تر دارد. این جنبش مولکولی سبب ایجاد میدان الکتریکی کوچکی می‌شود و طی فرایند شیمیایی حاصل از آن، آب و ذرات زائد از دو انشعاب جداگانه خارج می‌شوند.

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *