افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تشخیص پارگی پرده بکارت

fg

۱- دیواره‌های داخل فرج (گردن رحم)
دیواره‌ی گردن رحم از قشای برجسته‌ای تشکیل شده است، که در اثر نزدیکی مداوم، این برجستگی‌ها تحلیل و از بین می‌رود، به طوری که دخول به راحتی و با کمتر فشاری انجام می‌گیرد. یعنی شما اگر برای اولین دخولتان به راحتی واژن را یافتید و توانستید به آسانی دخول انجام بدهید آن دختر قبلا حتما رابطه جنسی برقرار نموده است.

۲- شکل مهبل فرج
اگر مهبل فرج، شکل هفت داشته باشد، می‌تواند علامت پارگی پرده با دخول آلت تناسلی مرد باشد، چرا که در اثر فشار وارده به دیواره، شکل آن از حالتی گرد به هفت تبدیل می‌شود.
پارگی پرده، چه در حین دخول نزدیکی یا عوامل فوق، ممکن است با آسیب دیگر قسمت‌های فرج (اطراف مهبل، مجاری ادرار، پوسته‌ی بین مهبل و معقد) نیز همراه باشد.

۳- حالت پره‌های فرج
معمولاً پره های اطراف مهبل فرج در دختران، نزدیک به هم و حالتی چسبیده دارند، به طوری که با نگاه اولیه به آن، به وضوح دیده نمی‌شود، در حالی که در زن ها این پره‌ها آشکارا دیده می‌شوند.

۴- اگر شما توانستید یک بند اول از ۲ انگشت اشاره و انگشت وسط دست را داخل واژن کنید آن خانم حتما قبلا رابطه جنسی داشته است.

در مورد دخترانی که با فیلم بازی کردن می‌گویند که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، به راحتی می توان صحت و سقم این مسله را تشخیص داد.
چون دخترانی که بر اثر تجاوز بکارتشان را از دست می‌دهند دچار جراحت مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) می‌شوند که به راحتی قابل تشخیص است. یعنی در مواقعی که پرده طی چند مرحله یا با شدت یا بر اثر تجاوز از بین رود، زخم‌های مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) پیش می‌آید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *