افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

ترمیم استخوان با تقویت روحیه

ترمیم استخوان با تقویت روحیه

image_13930323753031

 

همانطور که می دانید روحیه در همه ی بیماری ها اثر دارد در این جا می خواهیم درباره یک روش برای درمان شکستگی استخوان بیان می کنیم محققان به این نتیجه رسیده اند که ترمیم استخوان با تقویت روحیه ارتباط دارد .

محمدرضا فاخری متخصص ارتوپد با اشاره به راه‌های ترمیم استخوان‌های بدن اظهار داشت: اکثر افراد در طول زندگی حداقل یکبار دچار شکستگی استخوان شده و برای برطرف شدن این نقص زمان زیادی را صرف کرده‌اند و گهگاهی بعضی افراد در طول درمان از حوصله آنها فراتر می‌رود. اما به طور کلی، افرادی که دخانیات مصرف می‌کنند به دلیل نامعلومی تأثیری مستقیم در دیرجوش خوردن استخوان‌های شکسته و تقویت آنها دارد.
وی بیان کرد: مصرف دخانیات گردش خون را در استخوان‌های شکسته کم کرده و راه رسیدن به موادمعدنی و سلول‌های ترمیمی قطع شده و دخانیات سبب بروز عارضه نوتیون استخوان خواهد شد.
این متخصص ارتوپد با بیان این که نوشیدنی‌های کافئین دار استخوان را دیرجوش می‌دهد، افزود: از طریق مصرف مواد معدنی مختلف نیاز بدن به کلسیم را کم کرده زیرا این املاح ماده اصلی و سازنده استخوان‌های بدن است. که علاوه بر لبنیات در گوجه فرنگی، کلم بروکلی، کاهو، پیاز و بادام به مقدار زیاد یافت می‌شود.
فاخری ابراز داشت: برای ترمیم سریع استخوان‌ها باید از حرکت دادن بی‌مورد آنها جلوگیری کرد و به توصیه پزشکان متخصص گوش دهید تا استخوان بر طبق زمان درمانش و با تقویت مفاصل اطراف آن التیام یابد.
وی در پایان گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که در دوران نقاهت با حفظ روحیه و نشاط خود، استخوان‌ها زودتر ترمیم می‌یابد و خود بیمار زودتر به روند عادی زندگی خود باز می‌گردد.
پزشکین : ترمیم استخوان با تقویت روحیه

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *