افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

تا گرسنه نشده اید غذا نخورید

تا گرسنه نشده اید غذا نخورید

download

 

پس از مطالعات زیاد متخصصان به این نتیجه رسیده اند که وعده های غذایی نقش مهمی در سلامتی بدن دارند و بیان کرده اند تا گرسنه نشده اید غذا نخورید همراه ما باشید با بیان علت این ادعای متخصصین .

محققان دانشگاه ایلینوی واقع در شیکاگو هشدار می دهند که خوردن بیش از اندازه بین وعده های اصلی غذا به سلامت آسیب می رساند.

در جوامع امروزی، غالباً افراد بدون توجه به گرسنگی و فقط به خاطر دسترسی به غذاهای خوش طعم، چیزی می خورند. تبلیغات گسترده چنین غذاهایی هم بر اشتیاق مصرف کننده به خوردن تاثیر قابل توجهی دارد.

اما تحقیق جدید محققان نشان می دهد که بهتر است افراد برای حفظ سلامتی خود زمانیکه تا حدودی گرسنه هستند چیزی بخورند تا زمانیکه اصلا احساس گرسنگی ندارند.

افراد شرکت کننده در این مطالعه، ۴۵ دانشجوی در حال تحصیل بودند. ابتدا از انها خواسته شد تا میزان گرسنگی شان و سپس مصرف وعده غذایی غنی از کربوهیدارت ها را ثبت کنند.

به منظور ارزیابی میزان تاثیرگذاری هر وعده غذایی بر سلامت شرکت کنندگان، سطح گلوکز خون هریک از آنها در فواصل منظم بعد از مصرف هر وعده غذایی اندازه گیری شد.

سطح گلوکز خون بعد از مصرف وعده های غذایی حاوی کربوهیدارت افزایش می یافت و به طورکلی بهتر است که میزان سطح گلوکز خون به میزان نسبتا کمی افزایش یابد چراکه گلوکز خون بالا به سلول های بدن آسیب می رساند.

محققان در پایان دریافتند افرادی که با میزان گرسنگی متوسط شروع به خوردن غذا می کنند، در مقایسه با کسانی که گرسنه نیستند و غذا می خورند، سطح گلوکز پایین تری داشته و در نتیجه در شرایط سالم تری قرار دارند.

 

پزشکین : تا گرسنه نشده اید غذا نخورید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *