افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بین اسید چرب روغن ماهی و ابتلا به قند خون رابطه وجود دارد

download

  • این یافته مسلماً بر شیوه‌ی سنتی تفکر در مورد رژیم تأثیرگذار خواهد بود، زیرا همه از فواید این گروه از مواد مغذی که شامل اسیدهای چرب غیر اشباع امگا ۳ موجود در ماهی می‌شود، دم می‌زنند.

 

یک مطالعه‌ی بزرگ و درازمدت فرانسوی بیان می‌کند، زنانی که مقادیر زیاد گوشت، ماهی، تخم مرغ و دیگر غذاهای غنی از برخی اسیدهای چرب را مصرف می‌کنند، ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به دیابت نوع ۲  باشند.

این یافته مسلماً بر شیوه‌ی سنتی تفکر در مورد رژیم تأثیرگذار خواهد بود، زیرا همه از فواید این گروه از مواد مغذی که شامل اسیدهای چرب غیر اشباع امگا ۳ موجود در ماهی می‌شود، دم می‌زنند.

مؤلفان مطالعه، گای فاگراتسی و کورتنی دو، که هر دو اپیدمیولوژیست‌هایی از مرکز تحقیق اپیدمیولوژی و سلامت جمعیت در مؤسسه‌ی INSERM فرانسه هستند، گفتند: «منابع اصلی اسیدهای چرب مضر در مطالعه‌ی ما گوشت و ماهی/غذای دریایی بودند.»

محققان گفتند که به باور آنها قطعاً جا دارد که مردم از مصرف گوشت خود کم کنند، چراکه بسیاری افراد بسیار بیشتر از نیازهای تغذیه‌ای خود گوشت مصرف می‌کنند.

مؤلفان مطالعه گفتند: «با این حال، ما آن‌قدر فرا نمی‌رویم که بگوییم ماهی دیگر یک انتخاب سالم و مطمئن نیست. به مطالعات دیگری نیاز است و ما تنها در گروهی شاهد این ارتباط بودیم که بیشترین میزان مصرف این اسیدهای چرب را داشتند.»

 

منبع : الو دکتر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *