افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

وزارت بهداشت محصولات پروبیوتیک را قابل اعتماد می داند

محصولات پروبیوتیک دارای تاییدیه وزارت بهداشت قابل اعتماد هستند

استاد بیوتکنولوژی صنعتی ، با اشاره به برگزاری همایش پروبیوتیک ها در ایران، گفت: موقعیت مناسبی است که بتوانیم سطح دانش پروبیوتیک را در کشورمان ارتقاء دهیم.

به گزارش پزشکین به نقل از مهر؛ دکتر سیدعباس شجاع الساداتی روز شنبه در نشست خبری همایش بین المللی پروبیوتیک ها که قرار است از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت در مرکز همایش های سازمان تحقیقات کشاورزی برگزار شود، افزود: این همایش به تبادل فکر و صنعت در حوزه پروبیوتیک ها کمک می کند و باعث می شود ارتباطات بین المللی برای بازدید از توانایی های کشورمان در زمینه تولید محصولات پروبیوتیک، افزایش یابد.

وی با اشاره به حضور بیش از ۳۰ میهمان خارجی در همایش از کشورهای صاحب دانش پروبیوتیک در جهان، گفت: بیش از ۵۰ سخنران در این همایش خواهیم داشت.

شجاع الساداتی در ارتباط با سلامت محصولات پروبیوتیک در بازار داخلی، افزود: هر محصولی که در بازار بوده و تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشد، قابل اعتماد است.

وی با تاکید بر این مطلب که هر شرکتی نمی تواند محصول غذایی پروبیوتیک تولید کند، تصریح کرد: باید قابلیت های تولید این محصولات در شرکت های غذایی وجود داشته باشد.

دبیر علمی همایش پروبیوتیک ها با عنوان این مطلب که پروبیوتیک از حدود ۱۰ سال قبل در ایران به طور جدی فعال شده است، افزود: حاصل تحقیقات منجر به این شده که محصولات پروبیوتیک در بازار داخلی داشته باشیم، ضمن اینکه ظرفیت تولید برای صادرات این نوع محصولات نیز در کشور فراهم است.

وی، برگزاری این سمپوزیوم آسیایی را حائز اهمیت دانست و گفت: کشورهای همچون ژاپن، چین، هند، کره جنوبی، تایوان، اندونزی، مالزی، سنگاپور و…، در این همایش نمایندگان و دانشمندانی دارند که می تواند باعث تبادل اطلاعات علمی در حوزه پروبیوتیک شود.

شجاع الساداتی، این کشورها را پیشرو در حوزه پروبیوتیک ها دانست و افزود: موقعیت مناسبی است که بتوانیم سطح دانش پروبیوتیک را در ایران ارتقاء دهیم.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *