افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بهترین لیزر برای از بین بردن موهای زاید

مطمئناً برای درمان پوست پوشیده از مو، هیچ روشی بهتر از لیزر نیست و لیزر الکساندریت سریعترین، موثرترین و کم خطرترین لیزر موجود در دنیا برای درمان موهای زائد است. لیزر نمی تواند موهای زائد را به طور کامل حذف کند، اما کاهش قابل ملاحظه موها و نازک شدن آنها به حدی است که اگر ۱ بار درمان با لیزر مناسب و توسط پزشک مجرب برای شما انجام شود آن را ادامه خواهید داد.برای پوستهای برنزه و تیره بهتر است از لیزر Nd yag استفاده شود.لیزر دیود نیز برای درمان مو زاید بکار میرود.

a

چند جلسه به درمان احتیاج داریم؟

جلسات درمانی معمولاً بین ۳ تا ۸ جلسه است. گرچه بسته به محل درمان و رنگ پوست تعداد جلسات می تواند متفاوت باشد. اولین اثر لیزر برروی موهای زائد دو هفته بعد از لیزر درمانی است پس در دو هفته اول لیزر مراجعه کننده هیچ اثری را نمی بیند ، بعد از دو هفته مو های لیزر شده سست شده و می ریزد. پس از درمانهای اولیه شما احتیاج به درمان نگهدارنده دارید یعنی سالی چند بار طبق نظر پزشک و بستگی به محل درمان باید مجددا درمان را تکرار کنید.

فاصله جلسات : در ابتدا بین یک تا یک ماه و نیم است که معمولا در جلسات بعد افزایش میابد

بین جلسات از چه روشی برای اصلاح استفاده کنیم؟

در طی درمان با لیزر فقط می توانید از روش تراشیدن یا کرم موبر استفاده کنید. توصیه میکنم در منطقه صورت فقط موها را دکلره کنید زیرا تراشیدن مو صورت باعث کلفت شدن موها میشود .

آیا همه موهای بدن پس انجام لیزر کاهش میابند؟

افرادی با پوست روشن و مو تیره و کلفت سریعتر به درمان مطلوب می رسند،. موهای نازک و پرز برای لیزر مناسب نیستند .گرچه برخی لیزرهای پیشرفته وجود دارند که نسبتا بر روی مو نازک نیز موثرند.

لیزر در برخی مناطق توانایی تحریک رویش مو را دارد بنابراین حتما قبل از انجام لیزر با پزشک مشورت کنید و در مورد پیش اگهی درمان سوال کنید .برخی از افراد بدلایل عدم تعادل هورمونی و برخی دیگر بدلایل ژنتیکی پرمویی دارند و ممکن است علاوه بر لیزر احتیاج به درمان هورمونی نیز داشته باشند

aa

اقدامات پس از لیزر:

پس از انجام لیزر از کرم های التیام بخش  نظیر اکسید دو زنگ استفاده کنید تا التهاب و قرمزی پس از لیزر سریع تر رفع شود. میتوان تا دو روز بعد نیز از کرم استفاده کرد

پس از درمان توسط لیزر بمنظور رفع شدن سریعتر علائم فوق میتوانید ناحیه درمان شده راتوسط کیسه یخ سرد کنید. در صورت مشاهده هر گونه عارضه غیر طبیعی یا تاول بدون هیچ دستکاری با پزشک معالج مشورت شود .

در صورتی که محل درمان شده توسط لیزر در ناحیه صورت باشد لازم است حتما از کرم های ضد آفتاب مناسب به منظور پیش گیری از عوارضی همچون تیره شدن محل درمان استفاده شود.

از دو ماه قبل از لیزر و در تمام مدت درمان با لیزر از آفتاب سوختگی ، تیره نمودن پوست به هرروش از جمله نور آفتاب یا سولاریم و یا کرم های اتوبرنز شدیدا خودداری نمایید.در پوستهای تیره وبرنزه از لیزر Nd yag استفاده میشود.

افرادی که اختلالات زمینهای همچون اختلال هورمونی و یا کیست تخمدان دارند باید علاوه بر لیزر، مورد بررسی درمان موارد یاد شده قرار گیرند

افرادی که دچار بیماریهای مانند برص (ویتیلیگو) ، صرع – تومورهای مغزی ،بیماریهای حساس به نور آفتاب ویا باردار می باشند باید از انجام لیزر اجتناب کنند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *