جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



بعد از جدایی و طلاق چگونه ناراحتی خود را کم کنیم

 

  • باید مراقبت سلامتی خود باشید. اگر سالم باشید می توانید در مورد هر چیزی به آینده فکر کنید . یک رژیم غذایی سالم، نوشیدن آب به اندازه کافی ، گوش دادن به برخی موسیقی آرامش بخش ، بازی با بچه ها ، سعی کنید استراحت خوب و ورزش روزانه برای یک زندگی سالم داشته باشید

جدایی  سخت  است. با این حال می تواند استرس زا باشد درعین حال حفظ سلامت روانی و جسمانی بسیار مهم است . احساساتی مثل غم و اندوه ، خشم، سرخوردگی ، اضطراب و سردرگمی همه بخشی از جدایی هستند. با این حال ، راه های بسیاری برای مقابله با این احساس وجود دارد که این ۵ نکته بسیار کمک کننده است
۱ . ذهن آرام

ا ذهن  آرام اولین شرط است  . بهترین راه این است که استراحت کنید و به مسافرت بروید . ذهن را تسکین دهید. صحبت کردن با غریبه ها، معاشرت با مردم و آشنایان جدید  میتواند روش بسیار خوبی باشد
۲ . همصحبت

صحبت کردن با کسانی که وضعیتشان مشابه وضعیت شماست ، ذهن را کمی تسکین میدهد . صحبت کردن با اعضای خانواده و دوستان  می تواند برایتان مفید باشد
۳ .معاشرت با افراد مثبت

معاشرت با افراد مثبت در حفظ  شادی موثر است . ازمعاشرت با ا فراد نق نقو و منفی دوری کنید  و مهمترین کار دوری  از استرس است بیشتر روی این مورد تمرکز کنید و سعی کنید ورزش یوگا و مدیتیشن انجام دهید

۴ .  سرگرمی

پرداختن به یک سرگرمی جدید و یا درگیر شدن با برخی از سرگرمی ها  می تواند یک آرامش بزرگ  به انسان دست بدهد و از استرس دوری کند. صرف وقت و ذهن فکر شما ر ا منحرف میکند  همچنین می توانید در کلاسهای هنری ثبت نام کنید و خود را مشغول کنید
۵ . تمرکز بر آمادگی جسمانی

باید مراقبت سلامتی خود باشید. اگر سالم باشید می توانید در مورد هر چیزی به آینده فکر کنید . یک رژیم غذایی سالم، نوشیدن آب به اندازه کافی ، گوش دادن به برخی موسیقی آرامش بخش ، بازی با بچه ها ، سعی کنید استراحت خوب و ورزش روزانه برای یک زندگی سالم داشته باشید

باید شاد باشید تا  ذهنی قوی داشته باشید تا بتوانید با مشکلات وچالشهای زندگی مبارزه کنید

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)