افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بطری های یکبار مصرف را در فریزر قرار ندهید

 

  • آب سالم و بهداشتی بهترین نوشیدنی برای رفع تشنگی و تأمین کننده نیاز بدن برای انجام سوخت و ساز طبیعی مواد است که به تعادل مواد در بدن کمک می‌کند.آب همچنین تعدیل کننده حرارت بدن است و در هنگام تعریق این حرارت کنترل می شود.

بطری های پلاستیکی یکبار مصرف را در فریزر نگهداری نکنید ، بطری های مانند ،: بطری نوشابه ، بطری آب معدنی و… را در جهت خنک نگهداشتن آب در فریزر قرار ندهید و توجه داشته باشید که به هیچ وجه از آب آنها استفاده ننمایید.لطفا جهت مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

در شرایط خاصی که دسترسی به آب آشامیدنی سالم وجود ندارد نظیر زندگی در اردوگاه ها، هنگام سفر و در شرایط بحرانی و اضطراری مصرف آب آشامیدنی بطری شده ضرورت می یابد.

آب سالم و بهداشتی بهترین نوشیدنی برای رفع تشنگی و تأمین کننده نیاز بدن برای انجام سوخت و ساز طبیعی مواد است که به تعادل مواد در بدن کمک می‌کند.

آب همچنین تعدیل کننده حرارت بدن است و در هنگام تعریق این حرارت کنترل می شود.

انتقال برخی ویتامین ها در بدن از طریق حل شدن در آب انجام می شود، تأکید کرد: از مصرف آب یا خرید بطری هایی که به مدت طولانی در مجاورت نور آفتاب و حرارت قرار گرفته است به شدت خودداری کنید.

به دلیل بالا بودن برخی املاح در آب های معدنی نظیر سدیم لازم است افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و قلبی – عروقی نظیر فشار خون بالا در مصرف این آبها احتیاط و در این زمینه با پزشک خود مشورت کنند.

مصرف مداوم آبهای معدنی توصیه نمی شود، از پر کردن مکرر بطری های پلاستیکی یکبار مصرف با آب و نوشیدن چندباره از آن به دلیل خطر وجود آلودگی های میکروبی خودداری کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *