افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بروز بیماری ها و مشکلات استخوانی با سبک زندگی

بروز بیماری ها و مشکلات استخوانی با سبک زندگی

hhh1727

 

دانستنی هایی درباره بیماری های استخوانی و این که محققان بیان کرده اند بروز بیماری ها و مشکلات استخوانی با سبک زندگی امکان پذیر هست در این مقاله توضیحات کامل می کنم .

دبیر اجرایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران، تغییر سبک زندگی را یکی از علل افزایش بیماری های اسکلتی – عضلانی، عنوان کرد.

 احمد مؤذن زاده گفت: (Movement) یا حرکت، سمبل رشته فیزیوتراپی است به این صورت که در هر جایی از بدن انسان حرکت ، دچار اختلال شود و مشکلات حرکتی ایجاد شود اولین و بهترین پاسخ به اینگونه مشکلات ، درمانهای فیزیوتراپی است و پرچم و نماد جهانی فیزیوتراپی بحث حرکت یا (Movement) است به همین دلیل سمبل «حرکت برای زندگی» را به عنوان شعار کنگره امسال انتخاب کردیم.

وی افزود: برای اینکه فرد بتواند زندگی سالم ، مفید و مطلوبی را در سطح فعالیت اجتماعی، حرفه ای و خانوادگی خود تجربه کند می بایست در بعد حرکتی دارای توانمندیهای لازم باشد و فیزیوتراپی ، درمانی است که به نحو مطلوبی می تواند این توانمندیهای حرکتی را برای فرد حفظ کرده و از بروز و ادامه مشکلات حرکتی پیشگیری کند.

موذن زاده اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد زندگی شهرنشینی و صنعتی شدن جامعه و افزایش امید به زندگی و سن افراد و همچنین روند و سیر بیماری ها که از بیماری های عفونی به سمت بیماری های سیستم های اسکلتی – عضلانی پیش می روند، طبیعتا ما با بیماران بیشتری که دارای مشکلات حرکتی هستند مواجه هستیم که حقیقتا فیزیوتراپی بهترین پاسخ برای درمان این ناراحتی ها و اختلالات حرکتی است و میبایست دانش و توانمندی های بالینی و علمی فیزیوتراپیست های ایرانی در این ارتباط افزایش پیدا کند.

این فیزیوتراپیست عنوان کرد: انجمن فیزیوتراپی ایران با برگزاری همایش های علمی به دنبال ارتقای سطح توانمندی علمی همکاران فیزیوتراپیست است و یکی از محورهای مورد نظر انجمن فیزیوتراپی ایران گسترش فراگیر دانش و در واقع ارتقاء سطح علمی فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی در کشور به مقطع دکترای حرفه ای فیزیوتراپی یا DPT است که با توجه به اینکه اولین فارغ التحصیلان مقطع دکترای حرفه ای فیزیوتراپی در اسفند ماه امسال از دانشگاه علوم پزشکی تهران فارغ التحصیل شدند و با پیگیری هایی که انجمن و بورد فیزیوتراپی ایران در دستور کار دارند، امیدواریم در سال ۹۵ شاهد اجرای فراگیر مقطع دکترای حرفه ای فیزیوتراپی و ارتقاء سطح علمی و حرفه ای فارغ التحصیلان این رشته، جهت خدمت گذاری بهتر و بیشتر به آحاد مردم و بیماران باشیم.

بیست و هفتمین کنگره فیزیوتراپی ایران با شعار «حرکت برای زندگی» از ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ۹۵ در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

 

پزشکین : بروز بیماری ها و مشکلات استخوانی با سبک زندگی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *