افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

برنامه های بهداشتی در آغاز سال جدید

دستورالعمل بهداشتی نوروز ابلاغ شد

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه برنامه های بهداشتی که در ارتباط با ایام نوروز تدوین شده است، در قالب دستورالعمل به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده، تاکید کرد: عملیاتی سازی این برنامه ها مستلزم همکاری های بین سازمانی و بین بخشی است.

به گزارش پزشکین به نقل از ایسنا؛ دکتر علیرضا رییسی در خصوص اقدامات معاونت بهداشت در ایام نوروز، در راستای طرح بسیج سلامت نوروزی گفت: برنامه‌هایی که در ارتباط با ایام نوروز تدوین شده است، در قالب دستورالعمل به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد. برای ایام نوروز برنامه های متعددی اعم از نظارت بر اماکن عمومی، نظارت بر مصرف مواد غذایی و نظارت بر دستفروش ها را در دستور کار داریم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید براینکه اجرایی کردن اقدامات و برنامه های نوروزی مستلزم ارتباط بین سازمانی و بین بخشی است، خاطرنشان کرد: هماهنگی با سایر ارگان ها و دستگاه ها در راستای اجرای برنامه های نوروز در این دستورالعمل ابلاغ شده است، زیرا در این زمینه همکاری و هماهنگی سازمان هایی نظیر، شهرداری، محیط زیست، نیروی انتطامی و سایر ارگان های دخیل، ضروری است.

بنابر اعلام وبدا، رییسی با بیان اینکه هدف ما تامین امنیت بهداشتی برای مردم و حفط سلامتی آنها است، خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ریزی ها و هماهنگی ها، به این دلیل است که مردم از تعطیلات ایام نوروز لذت ببرند و اطمینان حاصل کنند که آب مصرفی، غذا و محیط شان از حیث بهداشتی امنیت کافی دارد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *