افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

برس هوشمند و متخصص موی شما

download-3

  • عوامل بیشماری در سلامت و مدیریت بهینه موهایتان نقش دارد. و مهم ترین آن ها شانه کشیدن با یک برس مناسب موهایتان است. اگر از یک برس زبر یا خشن به منظور شانه کردن موهایتان بهره می برید باید تسلیت بگوییم! چرا که خود شما در آسیب پذیری موهایتان دست خواهید داشت.

این برس موی هوشمند می تواند مانند یک پزشک متخصص پوست و مو بیماری ها  و مشکلات مربوط به موی سرتان را بررسی و به شما اطلاع دهد این برس قابلیت های ویژه ای دارد و می تواند عادات غلط شما در زمینه نگهداری از سلامت موهایتان را به شما تذکر دهد .

هر دستگاه نیاز به هوشمند شدن دارد. و هرکس نیازمند به یک دستگاه هوشمند است. آیا تصور کرده اید اگر دستگاه توسترتان پیش از آنکه نانتان بسوزد با یک پیامک مختصر شما را مطلع کند از شر نان های سوخته زندگیتان خلاص می شدید؟ بنابراین، نیاز به یک دستگاه هوشمند که درباره سلامت موهایتان به شما اطلاع رسانی کند بر هیچکس پوشیده نیست. بخصوص که دستگاه هوشمند مویتان از برند مشهور و محبوب L’Oréal باشد.

عوامل بیشماری در سلامت و مدیریت بهینه موهایتان نقش دارد. و مهم ترین آن ها شانه کشیدن با یک برس مناسب موهایتان است. اگر از یک برس زبر یا خشن به منظور شانه کردن موهایتان بهره می برید باید تسلیت بگوییم! چرا که خود شما در آسیب پذیری موهایتان دست خواهید داشت. و بدین وسیله کمک می کنید تا عمر موهایتان کم و کمتر شود. اما اگر شما از مربی موی Kérastase قدرت یافته با Withings به همراه یک اپلیکیشن رایگان در شانه زدن کمک بگیرید نه تنها از جزئیات کارهای اشتباه که روی موهایتان پیاده می کنید مطلع می شوید بلکه با توصیه های آن قادر به مراقبت بهتر و درمان خواهید بود.

و اما این برس موی هوشمند چه مزایای دیگری نسبت به دیگر برس های رایج دارد؟ تکنولوژی به کار برده در برس هوشمند Kérastase پیچیده تر از آن است که تصور می کنید. یک میکروفون به همراه این برس وجود دارد که حین شانه زدن به موهایتان صدایی به شما درباره الگوهای درست یا نادرست در روش به کار رفته تان هشدار می دهد.

در کنار این میکروفون یک سنسور وجود دارد که قادر است با هربار برس کشیدن نیرو و فشار وارد بر موها و پوست سرتان را مورد سنجش قرار داده و اگر شانه زدنتان بیش از حد سفت و سخت باشد با شتاب سنج و ژیروسکوپ میزان آسیب های وارده را اندازه گیری خواهد کرد.

شما می توانید در صورت خشک یا مرطوب بودن موهایتان از این برس استفاده کنید. فقط کافیست به آن بگویید تا متناسب با خشک یا مرطوب بودن اساس روش به کاربرده تان را تجزیه و تحلیل کند.

 

منبع : دکتر سلام

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *