افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بدون مواد آرایشی پوست شفاف و روشن داشته باشیم

1

  • بعد از اینکه لایه بردری رو انجام دادید میتونید از یک مکعب یخ برای روی پوستتون استفاده کنید. یخ رو روی تمام نقاط پوس و گردنتون بمالید. این کار به استحکام پوست شما و همچنین سلامت و درخشندگی پوست شما کمک میکنه.

 

۱٫ پاک کردن پوست از هر آلودگی برای پوست روشن

یکی از مهمترین موارد مراقبت از پوست تمیز نگه داشتن اون هست. خیلی مهمه که پوست شما همیشه تمیز باشه. در واقع در طول روز گرد و غباری روی پوست میشینه که باید هر صبح و شب به وسیله یک پاک کننده ملایم و مناسب نوع پوستتون تمیز شه. این در طول زمان میتونه در شفافیت پوست شما بسیار موثر باشه.

۲٫ لایه برداری از پوست

فعالیت‌های روزانه و اشک آسیب‌هایی رو به لایه رویی پوست شما میزنه. این مسئله باعث میشه پوست شما کدر و کسل به نظر برسه. لایه برداری کمک میکنه که پوست مرده از روی صورت شما حذف بشه و لایه جدیدی نمایان بشه که شفافیت و درخشندگی رو به همراه داره. پس بهتره هر از گاهی از یک لایه بردار مناسب برای پوستتون استفاده کنید.

۳٫بعد از لایه برداری از یخ برای پوست روشن استفاده کنید

بعد از اینکه لایه بردری رو انجام دادید میتونید از یک مکعب یخ برای روی پوستتون استفاده کنید. یخ رو روی تمام نقاط پوس و گردنتون بمالید. این کار به استحکام پوست شما و همچنین سلامت و درخشندگی پوست شما کمک میکنه.

 

۴٫ استفاده از تونر (بهبود دهنده) برای داشتن پوست روشن

استفاده از پاک کننده و لایه بردار، منافذ رو تمیز میکنند و سلول‌های مرده رو  از روی پوست حذف میکنن. بعد از این مراحل منافذ پوست بیش از حد باز هستند. بهتره که بعد از اینکه از پوستتون لایه برداری کردید، از یک تونر مناسب نوع پوستتون برای بهبود بخشی و بسته شدن منافذ استفاده کنید. همچنین تونر باعث میشه PH پوستتون متعادل بشه و پوستتون رو نرم و منعطف نگه میداره.

در مطالب قبلی هم زیاد گفتیم که گلاب بهترین تونر برای هر نوع پوستی هست. بعد از اینکه مراحل بالا رو انجام دادید از یک تونر مناسب مثل گلاب برای بهبود بخشی پوستتون استفاده کنید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *