افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بدون سنسور ضربان قلب را اندازه گیری کنید

بدون سنسور ضربان قلب را اندازه گیری کنید

ghalb

همانطور که می دانید ضربان قلب را با سنسور اندازه گیری می کنند در این جا به بیان می کنیم که چگونه می توانیم بدون سنسور ضربان قلب را اندازه گیری کنید .

اخیرا تیمی از محققان ژاپنی توانسته‌اند ضربان قلب را از راه دور و تحت کنترل شرایط با صحت و دقتی به اندازه‌ی دستگاه الکتروکاردیاگراف (برای ثبت نوار قلب) اندازه گیری کنند. آنها معتقدند که در حال حاضر ضربان قلب را می‌توان بدون قرار دادن سنسورها بر روی بدن با سیستم کنترل از راه دور محاسبه کرد. این روش با تلفیق تکنولوژی یک رادار با گستره‌ی طیفی موج میلی‌متری و الگوریتم تحلیلی منحصربفرد سیگنال درست شده که سیگنال‌های بدن را شناسایی می‌کند.
محققان می‌گویند که دریافت و ثبت نوار قلبی با استفاده از سنسورها می‌تواند توأم با استرس و مشکل آفرین باشد چرا که باید از کاری که در حال انجام آن هستید دست بردارید. یکی از محققان در این زمینه می‌گوید: کاری که کوشیدیم انجام دهیم این بود که روشی را به مردم پیشنهاد دهیم تا بتوانند در شرایطی راحت و آسوده، بر بدن خود کنترل و نظارت داشته باشند.
ضربان قلب تنها سیگنال‌هایی نیست که این رادار پیدا کرده و ثبت می‌کند. در واقع بدن، هر نوع سیگنالی را در یک زمان می‌فرستد، از جمله حرکات بدن و تنفس. و این ترکیب به هم ریخته و بی‌نظمی از اطلاعات است. این الگوریتم قادر است تمام انواع آنها را از هم تفکیک کند. در واقع امواج مشخص مربوط به ضربان قلب را از سیگنال‌های رادار جدا کرده و فواصل آنها را شناسایی می‌کند

پزشکین : بدون سنسور ضربان قلب را اندازه گیری کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *