افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با مصرف این میوه ها به جنگ با بیماری های سخت بروید

91-15397

  • به افرادی که از مشکلات گوارشی و همچنین از روماتیسم رنج می‌برند توصیه می‌شود حتما شاه‌توت و تمشک میل کنند. اگر دچار اختلالات قاعدگی هستید نیز حتما به این میوه‌های ریز اعتماد کنید

از خاصیت های برخی میوه ها می توانیم به عنوان درمان کننده های قوی کمک بگیریم استفاده از این میوه ها تاثیرات زیادی روی سلامتی ما می تواند بگذارد

میوه این نعمت‌های آبدار و خوشمزه‌ الهی سرشار از ویتامین و فیبر! یکی از آن نعمت‌هایی که ضامن سلامتی و طول عمر است. از توت و تمشک گرفته تا طالبی و هندوانه هر یک خواص فوق‌العاده‌ای دارند که باید در برنامه غذایی روزانه گنجانده شوند. در غیر این صورت شک نکنید که امروز و فردا یک جای کار بدن دچار مشکل می‌شود.بهتر است میوه را به صورت کامل و نه آب میوه میل کنید. به خاطر اینکه گوشت و پوست میوه حاوی خواصی است که در روند آبگیری از بین می‌رود. تا جایی که می‌شود از میوه‌های ارگانیک استفاده کنید به خصوص میوه‌های ریز مانند توت‌فرنگی و همچنین موز و غیره را. به خاطر اینکه این میوه‌ها حساسیت بیشتری نسبت به آفت‌کش‌ها دارند.

توت ‌فرنگی

کلا توت‌ها منبع خاصیت هستند. توت‌فرنگی نیز جزو میوه‌های ریز و خوش‌طعمی است که ظاهرش دلربا و طعمش فوق‌العاده است. این توت خوش‌رنگ دیورتیک (ادرارآور) و ملین است و مصرف آن باعث احساس شادابی می‌شود. این میوه ریز سرشار از ویتامین C و انواع آنتی‌اکسیدان‌هاست که سلامتی‌تان را تضمین می‌کند.

گیلاس

گیلاس خطر ابتلا به سرطان سینه، سرطان پوست، سرطان معده، سرطان کبد و سرطان ریه را کاهش می‌دهد. دم گیلاس خواص دیورتیک دارد و باعث تمیزی کلیه‌ها می‌شود. می‌توانید دم یا همان چوب گیلاس را دم کرده و میل کنید.

بلوبری

بلوبری را قهرمان آنتی‌اکسیدانی می‌دانند. این میوه بنفش خوش‌طعم حاوی ترکیبات آنتی‌اکسیدانی فراوانی است که به بهبود حافظه کمک کرده و آلزایمر را از شما دور می‌کند. این میوه‌های ریز استحکام استخوان را نیز بالا می‌برند.

تمشک و شاه‌توت

به افرادی که از مشکلات گوارشی و همچنین از روماتیسم رنج می‌برند توصیه می‌شود حتما شاه‌توت و تمشک میل کنند. اگر دچار اختلالات قاعدگی هستید نیز حتما به این میوه‌های ریز اعتماد کنید. شاه‌توت و تمشک سرشار از فیبرها بوده و به این ترتیب از یبوست نیز پیشگیری می‌کنند.

هلو

هلو یکی از منابع خوب ویتامین‌های گروه B و E می‌باشد. این میوه باعث تحریک عملکرد روده‌ها و ترشحات معده می‌شود و به هضم غذا کمک می‌کند. هلو سرشار از املاح معدنی است و برای ورزش‌کاران فوق‌العاده است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *