افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با مصرف این خوراکی به سرطان خون مبتلا می شوید

با مصرف این خوراکی به سرطان خون مبتلا می شوید

download

 

 

دانستنی هایی متخصصان تغذیه بیان کرده اند که بیان می کند که کسانی که این خوراکی را مصرف کنید ۹ برابر بیشتر در معرض ابتلا به سرطان خون هستند همراه ما باشید با با مصرف این خوراکی به سرطان خون مبتلا می شوید

هات‌داگ از جمله غذاهای محبوب و پرطرفدار در میان افراد در سنین مختلف است و یکی از غذاهایی است که کودکان و نوجوانان بسیار به مصرف آن علاقه‌مند هستند و در بیشتر مواقع مصرف آن را با پنیر و آب‌های گازدار ترجیح می‌دهند و همین امر بر معایب آن میفزاید. بنابر تحقیقی جدید، کودکانی که در هر ماه بیش از دو عدد هات‌داگ استفاده کنند ۹ برابر بیشتر از کودکان دیگر امکان دارد که به سرطان خود در دوران کودکی مبتلا شوند.
علاوه بر این، مادرانی که در دوران بارداری در هر هفته یک هات‌داگ مصرف کنند احتمال اینکه نوزداشان در دوران کودکی به سرطان مبتلا شود افزایش می‌یابد. به طور مشابه، پدرانی که قبل از اقدام به بارداری مقادیر زیادی هات‌داگ مصرف می‌کنند بیشتر امکان دارد که کودکانشان در آینده به سرطان خون مبتلا شوند.
نیتریت یکی از مواد افزودنی به هات‌داگ است که می‌تواند سبب مسمومیت غذایی حاد شود. طی فرآیند پخت هات‌داگ، نیترات موجود در آن با آمین‌هایی که به طور طبیعی در گوشت وجود دارد ترکیب می‌شود و نیتروسو تشکیل می‌شود که خود ترکیبی سرطان‌زا است و می‌تواند در کودکان سبب بروز سرطان خون شود.سعی کنید در صورت استفاده از هات‌اگ از گوشت‌های بدون نیتریت استفاده کنید و یا مصرف هات‌داگ را تا حد امکان به حداقل برسانید.

 

پزشکین : با مصرف این خوراکی به سرطان خون مبتلا می شوید

۱ نظر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *