افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با رژیم کربوهیدرات در ده روز پنج کیلو وزن کم کنید

download

  • سبزیجات برای شام را از کلم فندوقی، گل کلم، جعفری، اسفناج، برگ ترب و شاهی انتخاب کنید. خوردن سیب زمینی، ذرت، لوبیا و نخود سبز مجاز نیست. از خوردن نمک تا جای ممکن پرهیز نمایید.

 

با این رژیم می توانید در ده روز ۵/۲ الی ۵ کیلو وزن خود را پایین بیاورید. در این رژیم از گریپ فروت در فصل زمستان و لیموترش در فصل تابستان استفاده می شود.

دستور رژیم شماره ۱

با این رژیم می توانید در ده روز ۵/۲ الی ۵ کیلو وزن خود را پایین بیاورید.

صبحانه: آب یک یا نصف گریپ فروت یا آب ۳ عدد لیموترش که اگر نمی توانید خالص بخورید به همراه آب باشد + یک تخم مرغ + یک قطعه گوشت کباب شده یا

آب پز + یک فنجان چای یا قهوه.

نهار: یک گریپ فروت یا یک لیوان کوچک آب آن یا ۳ عدد لیموترش + هر مقدار گوشت + سالاد به هر مقدار + یک فنجان چای یا قهوه.

شام: تکرار نهار است و در شام می توانید از مقداری سبزیجات نیز استفاده کنید.

توجه: باید صبحانه و نهار و شام با خوردن گریپ فروت یا لیموترش شروع شود. گوشت را می توانید به هر صورت که میل دارید تهیه کنید حتی می توانید در کمی کره سرخ کنید. سالاد را می توانید از انواع مختلف با هر چاشنی تهیه نمائید.

سبزیجات برای شام را از کلم فندوقی، گل کلم، جعفری، اسفناج، برگ ترب و شاهی انتخاب کنید. خوردن سیب زمینی، ذرت، لوبیا و نخود سبز مجاز نیست. از خوردن نمک تا جای ممکن پرهیز نمایید.

دستور رژیم شماره ۲

این رژیم دارای ۴ مرحله است که هر مرحله یک هفته ادامه دارد. آب را می توانید هر مقدار که میل دارید بنوشید یک قرص مولتی ویتامین در روز فراموش نشود.

مرحله اول: در این مرحله قط غذاهای زیر در نظر گرفته شده است:

گوشت خالص بدون چربی یا گوشت مرغ و ماهی، پنیر به مقدار ۱۲۵ گرم، گوجه فرنگی و پیاز اضافه کنید و یک هفته دیگر رژیم را ادامه دهید.

مرحله دوم: در این مرحله حدود ۵ کیلو از وزن شما کم شده است و حالا می توانید سبزیجات را نیز به رژیم خود اضافه کنید که روزانه از نیم فنجان نباید تجاوز کند.

مرحله سوم: به رژیم خود مقداری میوه افزوده، طالبی و مرکبات بهترین نوع میوه های انتخابی هستند.

مرحله چهارم: در این هفته می توانید کمی نان یا نصف فنجان شیر یا یک عدد شیرینی هم میل کنید.

حال اگر به وزن ایده آل رسیده اید رژیم را به تدریج قطع کنید ولی اگر هنوز اضافه وزن دارید مرحله چهارم رژیم را ادامه دهید تا به وزن دلخواه برسید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *