افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این روش پس از درمان سرطان سینه حافظه را تقویت کنید

download (1)

  • محققان روی مقوله حافظه و ورزش در دو دسته از افرادی که از سرطان پستان جان سالم به در برده بودند تحقیقاتی انجام دادند – یک تحقیق مربوط به اطلاعاتی خوداظهاری ۱۴۷۷ زن بود و دیگری اطلاعات مربوط به دستگاه شتاب‌سنج ۳۶۲ زن. یافته‌ها نشان از ارتباط کارکرد

تحقیقات نشان می‌دهد فعالیت‌های ورزشی متوسط تا شدید مانند پیاده‌روی سریع و دوی آهسته، باعث تقویت حافظه در افرادی می‌شود که از سرطان پستان جان سالم به در برده‌اند. در واقع فعالیت‌های فیزیکی باعث کاهش استرس شده و به لحاظ فیزیولوژیکی تأثیر به‌سزایی بر روی خانم‌ها دارد.
مشکلات حافظه اغلب با افرادی که از سرطان جان سالم به در می‌برند و استرس زیادی تحمل می‌کنند ارتباط نزدیکی دارد و صرفا مختص شیمی‌درمانی یا پرتودرمانی نیست. یکی از محققان این تحقیق می‌گوید: یافته‌های ما نشان می‌دهد که مشکلات حافظه از این دست به نوعی به شکل احساسی با این مسئله مرتبط است. در واقع این زنان اغلب زنانی هستند که سرشار از ترس، استرس و خستگی بوده و اعتماد بنفس پائینی دارند که این به لحاظ ذهنی  بسیار برایشان آزادهنده خواهد بود و می‌تواند مسبب بروز مشکلات حافظه باشد.»
محققان روی مقوله حافظه و ورزش در دو دسته از افرادی که از سرطان پستان جان سالم به در برده بودند تحقیقاتی انجام دادند – یک تحقیق مربوط به اطلاعاتی خوداظهاری ۱۴۷۷ زن بود و دیگری اطلاعات مربوط به دستگاه شتاب‌سنج ۳۶۲ زن. یافته‌ها نشان از ارتباط کارکرد حافظه با فعالیت بالاتر فیزیکی بود که در هر دو گروه منسجم گزارش شد.
در این تحقیق، فعالیت فیزیکی بیشتر با میزان اعتماد به نفس بالاتر، و حس افسردگی و خستگی کمتر مرتبط بوده که همه این‌ها ارتباط نزدیکی با کاهش اختلال در کارکرد حافظه داشت. افرادی که از سرطان جان سالم به در می‌برند و میزان فعالیت فیزیکی آنها طیف متوسط تا زیادی دارد، اغلب کمتر از دیگران دچار مشکلات حافظه می‌شوند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *