افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با دمنوش گلو درد را درمان کنیم

  • بیوک مرادخانی اظهار کرد: برای کاهش و تخفیف گلودرد به جز داروهای استفاده شده توسط پزشک استفاده از نوشیدنی‌های گرم و دم نوش‌های خانگی توصیه می‌شود.وی ادامه داد: مصرف یک لیوان آب پرتقال یا لیمو شیرین به هنگام صبح در فصول سرد سال در پیشگیری از سرماخوردگی و گلو درد بسیار موثر است.

 

 

این روزها دم نوش ها به شدت همه گیر شده اند و بسیاری از افراد از آن ها استفاده می کنند و جزء نوشیدنی های اصلی روزانه افراد به شمار می رود. این دم نوش ها علاوه بر مزه خوبی که دارند، خواص درمانی بسیاری را هم دارا هستند. می توان از بسیاری از آن ها برای درمان بعضی بیماری ها استفاده کرد. با مطالعه متن زیر از خواص درمانی دم نوش ها برای درمان گلو درد، اطلاع پیدا کنید.
پزشک متخصص بیماری‌های ریوی ‌گفت: دمنوش پونه خانگی و عسل، درد گلو را به طور موثری کاهش می‌دهد.

بیوک مرادخانی اظهار کرد: برای کاهش و تخفیف گلودرد به جز داروهای استفاده شده توسط پزشک استفاده از نوشیدنی‌های گرم و دم نوش‌های خانگی توصیه می‌شود.وی ادامه داد: مصرف یک لیوان آب پرتقال یا لیمو شیرین به هنگام صبح در فصول سرد سال در پیشگیری از سرماخوردگی و گلو درد بسیار موثر است.

مرادخانی عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد گلودردها به مصرف آنتی‌بیوتیک و تزریق پنی‌سیلین نیاز ندارد. بیشتر گلودردها علت ویروسی دارد و مصرف داروهای آنتی بیوتیکی در درمان آن موثر نیست.

مرادخانی افزود: متاسفانه به اشتباه هر گونه ناراحتی و درد ناحیه گلو توسط بیماران، عفونت تلقی و باعث می‌شود افراد به مصرف بی‌رویه، نابجا و زیان‌بار آمپول پنی‌سیلین یا آنتی بیوتیک‌های دیگر روی آورند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *