افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با تغییر رژیم غذایی میل جنسی را بالا ببریم

  • وقتی که شما غذاهای تند حاوی فلفل قرمز را می‌خورید، فعالیت‌های متابولیک درونی بدنتان افزایش پیدا می‌کند و میل و هیجان جنسی‌تان هم بالاتر می‌رود. به علاوه، سردرد یا بدن‌دردهای ناشی از برقراری روابط زناشویی هم با خوردن غذاهای تند و تیز تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند!

آیا تابحال برای افزایش میل جنسی خود به فکر تغییر رژیم غذایی خود بوده اید؟ آیا می دانید یکی از بهترین راهکار ها برای افزایش میل جنسی خوردن برخی از مواد غذایی است ؟ گوشت و تخم کبوتر یکی از این دسته از مواد است که به دلیل داشتن پروتئین فراوان ، ویتامین ، آهن و عناصر معدنی بسیار زیاد نقش بسیار مهمی در تقویت قوای جنسی دارد.

به همین دلیل شاید خوردن یک شام سبک که با گوشت یا تخم?کبوتر تهیه شده باشد، بتواند نویدبخش داشتن یک رابطه زناشویی لذت‌بخش در طول شب برای همسران باشد! به جز گوشت کبوتر، خوراکی‌های دیگری هم هستند که می‌توانند باعث افزایش میل جنسی شوند…

.

برای آشنایی بیشتر با این خوراکی‌ها، می‌توانید نگاهی به این ۸ ماده غذایی بیندازید که بیشترین تاثیر را دارند!

.

۱ ماهی سالمون

ماهی سالمون که این روزها در تمام فروشگاه‌های مواد غذایی کشورمان هم به راحتی پیدا می‌شود، سرشار از یک ماده معدنی به نام سلنیوم است. بدن مردان بدون وجود سلنیوم، نمی‌تواند به اندازه کافی، اسپرم تولید کند. به علاوه، آنتی‌اکسیدان‌های فراوان موجود در ماهی سالمون، از حمله و رهاشدن رادیکال‌های آزاد فراوان در بدن مردان جوان پیشگیری می‌کند. نکته دیگر این است که ماهی سالمون، امگا۳ زیادی دارد و این اسید چرب می‌تواند به حفظ سلامت قلب کمک کند و چون داشتن قلبی سالم یکی از پیش‌شرط‌های داشتن یک رابطه زناشویی لذت‌بخش است بنابراین می‌توان سالمون را از این نظر هم انتخاب مناسبی برای بالا بردن میل جنسی دانست!

.

۲ شکلات تلخ

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که چرا در روز عشق‌ورزی و محبت، تمام فروشگاه‌ها پر می‌شوند از بسته‌های رنگارنگ شکلات تلخ؟! بهتر است بدانید که شکلات تلخ حاوی مقادیر بسیار زیادی از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و کافئین است و همین مواد تشکیل‌دهنده می‌توانند باعث افزایش جریان خون و رسیدن خون بیشتر به اندام‌های تناسلی و حفظ بیشتر و بهتر نعوظ در مردان شوند. به علاوه، فنیل‌تیلامین و سروتونین موجود در شکلات تلخ هم می‌توانند میل و هیجان جنسی را در افراد افزایش دهند و باعث لذت‌بخش‌تر شدن رابطه زناشویی در آنها بشوند.

.

۳ ژله

یکی از لازمه‌های داشتن یک رابطه زناشویی سالم و رضایت‌بخش، سالم بودن اندام‌های مختلف بدن به‌خصوص استخوان‌ها و مفاصل است. پژوهشگران دانشگاه بال‌استریت ثابت کرده‌اند که مصرف به اندازه و مناسب ژلاتین در ژله می‌تواند دردهای مفصلی ناشی از برقراری روابط زناشویی را تا حد قابل‌قبولی کاهش دهد و انگیزه همسران را برای بیشتر کردن تعداد دفعات برقراری رابطه زناشویی، بالا ببرد.

.

۴ بلغور جو

بلغورجو بو داده که ممکن است در ترکیب بسیاری از انواع غلات صبحانه‌ هم وجود داشته باشد، یکی از خوراکی‌های مفید برای بالابردن کیفیت روابط زناشویی است. مصرف میزان مناسبی از بلغورجو می‌تواند انرژی کافی برای برقراری روابط زناشویی را در بدنتان تامین کند و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عوارض ناشی از آن، مانند سردمزاجی را در شما یا همسرتان کاهش دهد. به علاوه، بلغورجو سرشار از منگنز و سلنیوم است که این ۲ ماده مغذی می‌توانند در ترشح و تنظیم مقدار هورمون‌های جنسی، نقش بسیار پررنگی داشته باشند.

.

۵ موز

این میوه خوشمزه، سرشار از پتاسیم است و مصرف آن می‌تواند انرژی کافی برای برقراری روابط زناشویی و از بین بردن خستگی‌های روزانه‌تان را در پی داشته باشد. به علاوه، فولات فراوان موجود در موز به برقراری بهتر گردش خون در بدن و اندام‌های تناسلی‌تان در طول روابط زناشویی کمک می‌کند و باعث می‌شود که پس از رسیدن به ارگاسم، دوباره و با فاصله کمی انرژی و میل جنسی‌تان را به دست بیاورید.

.

۶ فلفل قرمز تند

وقتی که شما غذاهای تند حاوی فلفل قرمز را می‌خورید، فعالیت‌های متابولیک درونی بدنتان افزایش پیدا می‌کند و میل و هیجان جنسی‌تان هم بالاتر می‌رود. به علاوه، سردرد یا بدن‌دردهای ناشی از برقراری روابط زناشویی هم با خوردن غذاهای تند و تیز تا حد چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند!

.

۷ میگو

مصرف مداوم میگو و گنجاندن آن در رژیم غذایی هفتگی می‌تواند باعث افزایش میل جنسی شود. میگو سرشار از پروتئین، ویتامین‌های گروه B، روی، آهن، کلسیم و فسفر است و تمام این موادمغذی می‌توانند انگیزه و کیفیت روابط زناشویی را در افراد تا حد زیادی بالا ببرند.

.

۸ مرکبات

انواع مرکبات منابع بسیار خوب و مناسبی از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین C و اسیدفولیک هستند که این مواد در حفظ سلامت جنسی مردان نقش به‌سزایی دارند. گنجاندن مرکبات در رژیم روزانه مردان نیز می‌تواند در حفظ مناسب نعوظ و کمک به انزال دیرتر در آنها موثر باشد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *