افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این ۵ روش به سرعت وزن کم کنید

کارهایی-که-برای-کاهش-وزن-نباید-انجام-دهید-1

در این جا می خواهیم چند روش شگفت انگیز اما تاثیرگذار در لاغری را بیان کنیم همراه ما باشید با این ۵ روش به سرعت وزن کم کنید . این روش ها را حتما امتحان کنید بی اثر نیست .

۱- موز، سیب و یا نعناع را بو کنید
نتایج یک تحقیق که بر روی ۳۰۰۰ نفر در شیکاگو انجام شد، نشان داد افرادی که غذا ها را بیشتر بو می کنند، کمتر گرسنه می شوند. در واقع محققین معتقدند که بویدن غذاها مغز شما را گول می زند که شما در حال خوردن آن ماده غذایی هستید.
۲- در مقابل صندلی میز ناهارخوری خودتان، یک آینه بر روی دیوار نصب کنید
میزان مواد غذایی خورده شده یک سوم افرادی که در مقابل خودشان آینه نصب کرده اند، کاهش یافته است و محققان بر این باورند که هنگام تصویر خودتان در آینه این حقیقت را برای شما یاد آور می شود که چه اهدافی را برای کاهش وزن در نظر دارید.
۳- دور برتان را با رنگ آبی پر کنید
یکی از دلایل اصلی که رستوران های فست فود کمتری را میابید که دکوری آبی رنگ داشته باشند این است که رنگ آبی در نقش یک مهار کننده اشتها می تواند به خوبی ظاهر شود. سعی کنید در بشقاب آبی رنگ غذا بخوری و رومیزی آبی رنگ بر روی میزتان باشد. همچنین سعی کنید از رنگهای زرد، نارنجی و قرمز اجتناب کنید، زیرا این رنگ ها موجب افزایش اشتها می شوند.
۴- از غذایتان عکس بگیرید
سعی کنید تا از غذایی که میخورید عکس بگیرید و آنها را در تلفن همراهتان به همراه تاریخ نگهداری کنید. مسلما دفعات بعد با دیدن عکسهای غذاهای پرکالری که میل کرده اید شما را از خوردن دوباره آنها پشیمان می کند. البته به خاطر داشته باشید که این روش ممکن است برای بعضی از افراد برعکس کار کند.
۵- خودتان را ببندید
یکی از روشهای موفق در کنترل وزن که در فرانسه پرطرفدار است، بستن خودتان با روبان است. زنان فرانسوی قبل از رفتن به ضیافت های شام، یک روبان نازک را زیر لباس به دور کمرشان می بندند و این موضوع سبب می شود تا در صورتی که بیش از حد مجاز غذا بخورند، شکمشان به روبان فشار بیاورد و یادشان بیاید که باید خوش اندام بمانند.
پزشکین : با این ۵ روش به سرعت وزن کم کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *