افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با این شیوه ها به همسرتان بگویید نمونه هستید

  • از مرد زندگي‌تان بخواهيد تا شما را راهنمايي كند به شما راهكار نشان بدهد، اگر احساس مي‌كنيد درمانده‌ شده‌ايد، يا نگران هستيد حتماً از شوهرتان كمك بگيريد. درخواست كمك نشان مي‌دهد شما به توانايي‌هاي شوهرتان ايمان داريد.

 

همه ما، به‌عنوان يك انسان علاقمنديم براي ديگران مهم و دوست‌داشتني باشيم و هميشه هم سعي مي‌كنيم به اين خواسته‌مان برسيم.

نياز به خاص بودن و اهميت داشتن براي اغلب مردها يك نياز مهم است و بانوان بايد بتوانند به مرد زندگي خود نشان بدهند كه شوهرشان براي آن‌ها چقدر خاص و مهم است.

بانوان با دنبال كردن و به‌كار بستن توصيه‌هاي مطرح شده در اين مطلب مي‌توانند احساس ويژه‌اي به شوهرشان بدهند و قلب او را تسخير كنند.

هديه دادن
به شوهرتان هديه بدهيد، لازم نيست هديه خيلي گرانبها يا عجيب و غريب باشد. همان‌طور كه زن‌ها از گرفتن هديه خوشحال مي‌شوند، مردها هم از دريافت هديه هيجان‌زده مي‌شوند. هديه مي‌تواند غذاي مورد علاقه شوهرتان باشد، يا ايجاد فضايي آرام و مملو از صميميت در خانه.

توجه كردن
به شوهرتان توجه خاص داشته باشيد. توجه خاص و ويژه از سوي يك زن براي يك مرد، يعني عشق واقعي. وقتي شوهرتان با شما حرف مي‌زند از هر كاري كه مشغول انجامش هستيد، دست بكشيد، با او تماس چشمي برقرار كنيد، سراپا گوش شويد و تمام توجه‌تان را به حرف‌هاي او معطوف كنيد. پيامي كه شوهرتان از رفتار شما دريافت مي‌كند، اين است كه وجودش و حرف‌هايش براي شما اهميت دارد، از شنيدن حرف‌هاي او لذت مي‌بريد و از اينكه در كنار او هستيد احساس رضايت و خشنودي مي‌كنيد.

كمك خواستن
از مرد زندگي‌تان بخواهيد تا شما را راهنمايي كند به شما راهكار نشان بدهد، اگر احساس مي‌كنيد درمانده‌ شده‌ايد، يا نگران هستيد حتماً از شوهرتان كمك بگيريد. درخواست كمك نشان مي‌دهد شما به توانايي‌هاي شوهرتان ايمان داريد.

تقسيم كردن
خاطرات شيرين خود را با شوهرتان تقسيم كرده، لحظاتي خوب و به ياد ماندني براي او خلق كنيد. با تعريف كردن حوادثي كه در طول روز افتاده، شوهرتان را شريك در لحظات زندگي خود كرده و با اين رفتار، به او بفهمانيد كه وي را به‌عنوان شريك و همراه زندگي خود پذيرفته‌ايد. مردي كه احساس كند مورد پذيرش همسرش قرار گرفته از لحاظ رواني به اوج مي‌رسد.

درست كردن
با دست و زحمت خودتان براي شوهرتان چيزي درست كنيد. حداقل يك وعده غذايي خانگي دستپخت شما اين معني خاص را براي شوهرتان دارد كه به او علاقمند هستيد و رضايتش برايتان مهم است. حتماً تهيه شيريني، دسر يا غذاي مورد دلخواه شوهرتان را به‌خوبي ياد بگيريد از هنرهاي دستي غافل نشويد و به‌عنوان مثال با هنر و سليقه خودتان براي او يك بلوز يا شال ببافيد، تي‌شرتي براي او بدوزيد، يا كيف چرمي برايش درست كنيد، حتي اگر ذوق و قريحه سرودن شعر داريد، در وصف او شعري بسراييد.

تشكر كردن
اغلب مردان دوست دارند از آن‌ها قدرداني شود. تشكر كردن يعني قدرشناسي و قدرشناسي روح مرد را تا آسمان‌ها بالا مي‌برد. وقتي مرد كار ويژه‌اي انجام مي‌دهد يا حتي كاري ساده و معمولي را به پايان مي‌رساند تا زندگي براي همسرش راحت‌تر شود، لازم است همسرش از او تشكر كند. حتي اگر آن كار در حد خالي كردن سطل زباله، پر كردن باك اتومبيل يا حتي نگهداري از بچه‌ها براي ديدن برنامه تلويزيوني مورد علاقه همسرش باشد.

رعايت سكوت
برخلاف زن‌ها، مردان خيلي دوست ندارند وقتي ناراحت هستند با شخص ديگري حرف بزنند. وقتي مردي ساكت است، يعني كه به سكوت نياز دارد و همسرش بايد نياز او را برآورده سازد. در چنين مواقعي هم خودتان ساكت باشيد، هم سكوت شوهرتان را نشكنيد. تا احساس خاص بودن را با رفتار صحيح شما، در كنار شما پيدا كند.

تحسين، ستايش و تأييد
گفت‌وگوي عاشقانه و روابط صميمانه با حسي از خاص بودن ساخته مي‌شود. وقتي مردي مورد تحسين و ستايش و تأييد همسرش قرار گيرد بهتر رشد مي‌كند، بهتر مي‌انديشد و بهتر عمل مي‌كند. به شوهرتان بگوييد كه او براي شما بهترين و همان مردي است كه شما آرزوي ازدواج باا و را داشتيد. هميشه دلايلي پيدا كنيد تا شوهرتان را مورد تحسين و تأييد قرار بدهيد يك مرد تحسين و تأثيرهاي همسرش را هميشه به خاطر مي‌سپارد.

منبع : سلامت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *