جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



با این روش ها شکمی صاف و بدون چربی اضافه داشته باشید

download

خیلی از افراد شکمی بزرگ و اندامی متناسب دارند و دنبال راهی برای کوچک کردن و داشتن شکمی صاف هستند در این مطلب از گفته متخصصان علم تغذیه بیان می کنیم با این روش ها شکمی صاف و بدون چربی اضافه داشته باشید .

داشتن شکم صاف به معنای گرسنگی کشیدن یا مدام باشگاه رفتن نیست. کاهش چربی‌های شکمی تلفیقی از خوراک درست و ورزش مفید و مناسب است. سعی کنید از این مسئله مطمئن شوید که غذای کافی می‌خورید تا با این کار دچار عدم تعادل هورونی نشوید، خوردن غذای کم (کمتر از ۱۲۰۰ کالری در روز) باعث کاهش میزان هورمون سوزاننده‌ی چربی در بدن می‌شود که روند کاهش وزن شما را کم می‌کند.
با چربی‌ها مبارزه کنید
ورزش‌های شکمی باعث برجسته شدن عضلات آن می‌شود، اما انجام تمرینات عروقی را برای کاهش وزن خود فراموش نکنید؛ وگرنه تمام تمرینات بشین پاشوی شما هدر خواهد رفت. اگر می‌خواهید سریعا به نتایج مورد نظرتان برسید، سعی کنید تمرینات سنگین و با شدت زیاد انجام دهید و بین آنها حتما فاصله باشد، چرا که این تمرین‌ها یکی از بهترین روش‌ها برای مبارزه با چربی‌های شکمی است.
فعالیت‌های بدون استرس
داشتن استرس زیاد می‌تواند به افزایش میزان هورمون تولید استرس یعنی کورتیزول در بدن بیانجامد، که قادر است میزان چربی‌هایی را که در شکمتان ذخیره می‌شود افزایش دهد.
صبحتان را با بلغور جو دوسر آغاز کنید
یکی از رازهای کاهش چربی‌های شکمی، رژیم غذایی شماست. بهترین چیز برای خوردن، غذاهایی است که حاوی میزان زیادی فیبر بوده و نیز غذاهایی که تورم شکم شما را کاهش می‌دهد. سعی کنید صبحانه‌تان، یک بشقاب بلغور جودوسر با زغال‌اخته باشد.
یوگا
سعی کنید زمانی که تمرینات یوگا را انجام می‌دهید، حسابی به عضلات شکمی خود فشار وارد کرده و آنها را کش دهید.
خوردن غذاهای سالم
نمک، قند، و غذاهای چرب می‌تواند باعث ورم شکمتان شود در حالیکه میوه‌ها و سبزیجات سالم و غلات کامل دقیقا برعکس آنها عمل می‌کند.

 

پزشکین : با این روش ها شکمی صاف و بدون چربی اضافه داشته باشید

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)