افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با آلوئه ورا آفتاب سوختگی را درمان کنیم

 

 

 

  • ژل آلوئه ورا را از فروشگاه ها خریداری نمائید. ژلی را خریداری نموده که میزان آلوئه ورای آن نزدیک به ۱۰۰ درصد باشد. بعضی از ژل های سوختگی حاوی مواد افزودنی هستند که جلوی پروسه یخ زدن را میگیرد،لذا همواره به یاد داشته باشید در هنگام خرید ژل آلوئه ورا با خواندن بروشور آن محصولی را انتخاب کنبد که میزان آلوئه وراء آن در بالاتربن میزان باشد.

 

هر فردی در هنگام آفتاب سوختگی بدنبال سریعترین راه برای جلوگیری از قرمز شدن پوست،ورم و تاول میباشد.با استفاده از مسکن ها شما میتوانید درد ناشی از آفتاب سوختگی را تسکین دهید البته جهت رسیدن به این منظور حدود یک ساعت زمان لازم است.برای درمان سریعتر شما میتوانید از آلوئه ورا در این زمینه بهره گیرید.ترکییبات این گیاه شگفت انگیز نه تنها باعث از بین رفتن درد شما میگردد بلکه با ایجاد احساس خنکی در ناحیه سوختگی باعث التیام سریعتر میگردد.شما میتوانید از تکه های یخ آلوئه ورا جهت بی حس نمودن محل سوختگی در زمانی که آلوئه ورا مشغول ترمیم قسمت های سوختگی میباشد بهره گیرید.

 

ژل آلوئه ورا را از فروشگاه ها خریداری نمائید. ژلی را خریداری نموده که میزان آلوئه ورای آن نزدیک به ۱۰۰ درصد باشد. بعضی از ژل های سوختگی حاوی مواد افزودنی هستند که جلوی پروسه یخ زدن را میگیرد،لذا همواره به یاد داشته باشید در هنگام خرید ژل آلوئه ورا با خواندن بروشور آن محصولی را انتخاب کنبد که میزان آلوئه وراء آن در بالاتربن میزان باشد.

درصورتیکه ژل آلوئه ورا پیدا نکردید میتوانید خودتان ژل درون برگهای آلوئه ورا را استخراج کنید.

برای اینکار شما بایستی چند برگ آلوئه ورا را که حاوی میزان زیادی ژل هستند را خریداری نموده و پس از شستشوی کامل برگها پوسته برگها را جدا نموده و ژل درون آن را خارج نمائید.

ژل خارج شده را به صورت دستی و یا  با ریختن در مخلوط کن کاملا له نمائید.

محتویات ظرف را در قالب های کوچک یخ به میزان سه چهارم قالب بریزید.درصورتیکه میران ژل آلوئه ورا کم بود میتوانید  با اضافه کردن مقدار کمی آب حجم ژل را افزایش دهید.

قلب ها را در فریزر قرار داده و اجازه دهید تا محتویات آن یخ بزند که بسته به درجه فریزر شما،بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت طول میکشد.در صورتیکه اجازه دهید قالب ها تمام شب در فریزر باقی بمانند نتیجه بهتری خواهید گرفت.

تکه های یخ زده را از درون قالب ها خارج کنید و در هنگام سوختگی هر قالب را بر روی محل سوختگی و محلی که احساس درد دارید قراد داهید. تکه هی یخ را ا توسط یک حوله نگه داشته تا به هنگام آب شدن از ریختن آنها جلوگیری شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *