افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

با آب خوردن لاغر نمی شویم

beautiful woman drinks water on a blue sky
beautiful woman drinks water on a blue sky
  • این ادعای محققان با پژوهش های قبلی که نشان داده بود نوشیدن دو فنجان آب قبل از غذا می تواند منجر به کاهش وزن شود، در تناقض است.

بسیاری از افراد تلاش می کنند با نوشیدن آب وزن کم کنند. اما دانشمندان براین باورند که این امر پایه و اساس علمی ندارد.

پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه آلاباما در آمریکا می گویند نتایج بررسی های آنان نشان می دهد نوشیدن آب سبب لاغری نمی شود.

دکتر بث کیچن از دانشگاه آلاباما در این مورد گفت :بر خلاف تصور همگان، آب آشامیدنی یک کلید جادویی برای کاهش وزن نیست و شواهد بسیار کمی مبنی بر کاهش وزن بر اثر نوشیدن آب وجود دارد.

نوشیدن آب آشامیدنی برای سلامتی مفید است اما نتایج یک مطالعه نشان داد افرادی که آب آشامیدنی بیشتری بنوشند، تنها چند کالری بیشتر می سوزانند. در نتیجه نوشیدن آب آَشامیدنی به تنهایی نمی تواند سبب کاهش وزن شود.

وی توضیح داد که آب بهترین نوشیدنی برای بدن است اما نوشیدن چای سبز و قهوه نیز مایعات لازم را به بدن می رساند.

محققان در مورد از دست دادن وزن بر اثر نوشیدن آب بسیار سرد نیز گفت : آب سرد می تواند تعداد کالری های سوزانده شده را افزایش دهد ، اما این مساله هم تاثیر زیادی در کاهش وزن ندارد.

محققان تنها راه از دست دادن وزن را مصرف کالری های کمتر و مصرف میوه و سبزی ها می دانند.

این ادعای محققان با پژوهش های قبلی که نشان داده بود نوشیدن دو فنجان آب قبل از غذا می تواند منجر به کاهش وزن شود، در تناقض است.

پژوهش های قبلی که در نشریه American Journal of Clinical Nutrition به چاپ رسیده بود به افراد توصیه می کرد برای کاهش احساس گرسنگی آب بنوشند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *