افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

بالا بردن قدرت خلاقیت در شما تا افزایش سوخت و ساز بدن با این نوشیدنی

2e27e72d-0644-4ab6-8576-2560165f899e

 

وقتی به مدت ۳۰ روز آب می‌نوشید، مغز شما سریع تر واکنش نشان می‌دهد. با ما باشید با اطلاعاتی درباره بالا بردن قدرت خلاقیت در شما تا افزایش سوخت و ساز بدن با این نوشیدنی .

تمام ارگان‌های بدن، از مولکول‌های سلول‌ها گرفته تا دیگر بافت‌ها، بر پایه‌ آب برقرار هستند. آب در طول زندگی نقش یک درمانگر را برای بدن دارد. چرا که سلامت بدن به آن وابسته است.

زمانی که آب را در نوشیدنی‌های خود در اولویت خود قرار دهید، اتفاقات فوق‌العاده‌ای برای شما خواهد افتاد. شاید انجام یک رژیم آبی برای خیلی از افراد کار راحت و ممکنی نباشد، اما نتایج حاصل از آن برای همه امکان‌پذیر است. در ادامه تاثیرات این رژیم را معرفی می‌کنیم:

خلاقیت ذهنی و عملکرد مغزی شما افزایش پیدا می‌کند

وقتی به مدت ۳۰ روز آب می‌نوشید، مغز شما سریع تر واکنش نشان می‌دهد. از آنجا که مغز برای کار کردن نیاز به چندین تن اکسیژن دارد، آب منبع خوبی برای آن محسوب می‌شود و قدرت مغز را افزایش می‌دهد.

از طرفی به شما کمک می‌کند تا بهتر فکر کنید و تمرکز بیشتری داشته باشید. ضمن این که باعث می‌شود باهوش‌تر بوده و سریع تر جوانب را در نظر بگیرید. بنابراین نوشیدن ۸ تا ۱۰ لیوان آب در روز عملکرد شناختی شما را به اندازه‌ ۳۰٪ بهبود می‌بخشد.

جوان تر از سن خود دیده می‌شوید

 آب نوشیدنی باعث کاهش روند پیری می‌شود چرا که به پوست شما آبرسانی شده و پوست در طول روز، رطوبت خود را حفظ می‌کند. همین عامل کمک می‌کند که پوست شما، سالم، نرم، درخشان و بدون چروک بماند. پس آب را در حد یک اکسیر جوانی در نظر بگیرید.

بنا به گزارش مقاله ای که در روزنامه‌ی دیلی میل (Daily Mail) چاپ شده است، یک مادر ۴۲ ساله موفق شده است که به کمک رژیم ۳۰ روزه‌ آبی، خود را ۱۰ سال جوان‌تر کند. او با نوشیدن روزانه ۳ لیتر آب توانست به سر درد مزمن خود پایان بخشد و مشکل گوارشی خود را حل کند. این نتایج تنها بعد از یک ماه در این خانم مشاهده شد.

ایمنی بدن شما تقویت خواهد شد

یک ضرب‌المثل اسلواکیایی می‌گوید: “آب خالص، اولین داروی دنیا است.”

با توجه به آثاری که آب بر روی بدن دارد این جمله اغراق به نظر نمی‌رسد. آب برای یک سری از عملکردها در بدن نقش کاتالیزور ایفا می‌کند. نوشیدن مقدار کافی آب در روز باعث بهبود عملکرد کبد و کلیه‌ها می‌شود. این اندام‌ها کمک می‌کنند که مواد سمی، زاید و نمک اضافی از خون شما خارج شود.

به گزارش سایت FullFitSure، مصرف آب کافی می‌تواند PH خون را در حالت خنثی نگه دارد و کلیه‌ها را از خطر سنگ کلیه مصون بدارد. ضمن این که به دردهایی مانند سردرد هم پایان دهد.

قلب قوی‌تری خواهید داشت

آب به شما کمک می‌کند تا قلب سالمی داشته باشید. نوشیدن مداوم آب در روز، خطر حمله‌ قلبی را در شما کاهش داده و مانع از افزایش فشارخون می‌شود.

نوشیدن یک لیوان آب پیش از خواب از حمله‌ قلبی یا سکته‌ مغزی جلوگیری می‌کند. چرا که عمل رساندن اکسیژن به قلب و سایر اندام‌ها را ساده‌تر می‌کند. نتایج یک مطالعه‌ ۶ ساله در ژورنال آمریکایی Journal of Epidemiology نشان داد، احتمال مرگ در اثر حمله‌ قلبی در افرادی که بیش از ۵ لیوان آب در روز می‌نوشند، ۴۱٪ کم تر از افرادی است که کمتر از دو لیوان آب در روز می‌نوشند.

استخوان‌های شما محکم تر خواهند شد

آب کمک می‌کند تا غضروف‌های جذب کننده‌ ضربه، خود را بازسازی کنند. از این رو مفصل‌ها حرکت روان‌تری خواهند داشت و کمتر دچار فشار خواهند شد. شواهد نشان داده است که انعطاف‌پذیری مفاصل با نوشیدن آب افزایش پیدا می‌کند.

چربی اضافه را از دست خواهید داد

وقتی که به مدت ۳۰ روز تنها آب را به عنوان نوشیدنی مصرف کنید، بدن شما سموم مضر و مواد زاید را از اندام‌های حیاتی خود دفع می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود که چربی شکم شما حذف شود.

نوشیدن زیاد آب اشتها را کاهش می‌دهد و شما کالری و چربی کمتری نسبت به قبل مصرف خواهید کرد.

“آندرا جیانکلی”، سخنگوی آکادمی علوم و تغذیه عنوان کرده است که با نوشیدن یک تا دو لیوان آب قبل از هر وعده‌ غذایی اشتهای شما کاهش پیدا خواهد کرد. از این رو مصرف آب در فواصل منظم به مدیریت وزن شما کمک می‌کند.

سوخت و ساز بدن شما افزایش پیدا خواهد کرد

مطالعات نشان می‌دهد که صرف نظر از نوع رژیم غذایی، نوشیدن مداوم آب در هر روز سوخت و ساز بدن را سریع‌تر می‌کند. بنا به گزارش Health Fitness Revolution مصرف نیم لیتر آب بعد از بیدار شدن ساز و کار بدن را تا ۲۴٪سرعت خواهد بخشید.

پزشکین : بالا بردن قدرت خلاقیت در شما تا افزایش سوخت و ساز بدن با این نوشیدنی

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *