افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این گونه از آسیب دیدگی های ورزش در زمستان جلوگیری کنید

  • انجمن جراحان ارتوپد همچنین پیشنهاد می‌کند که ورزشکاران زمستانی عضلات و رباط‌های سر بدن خود را قبل از فعالیت خودب گرم و ورزیده کنند. این کار باعث می‌شود که از پارگی در این نواحی جلوگیری شود. پارگی ACL‌ در میان ورزشکاران زمستانی شایع است.

 

از بعضی از آسیب دیدگی‌ها در ورزش‌های زمستانی می‌توان جلوگیری کرد. برای مثال بسیاری از اسکی بازان دوست دارند که در ارتفاعات زیاد آنها باشند. با این وجود باید در نظر داشته باشند که تنها بودن در ارتفاعات زیاد می‌تواند خطرناک باشد و عواقب زیادی به همراه داشته باشد.

انجمن جراحان ارتوپد همچنین پیشنهاد می‌کند که ورزشکاران زمستانی عضلات و رباط‌های سر بدن خود را قبل از فعالیت خودب گرم و ورزیده کنند. این کار باعث می‌شود که از پارگی در این نواحی جلوگیری شود. پارگی ACL‌ در میان ورزشکاران زمستانی شایع است. اگر قبل و بعد از ورزش حرکات کششی انجام شود از این نوع آسیب تا حدودی جلوگیری می‌شود.

ریکاوری نقش اساسی در انجام ورزش‌های زمستانی دارد. فردی که پیش از این آسیب دیده است باید استراحت کافی داشته باشد و به اندازه کافی مایعات و مواد غذایی مناسب مصرف کنند.

این ورزشکاران باید تجهیزات کامل به همراه داشته باشند. گذاشتن کلاه‌های مخصوص و ایمنی برای برخی از ورزش‌ها ضروری است.

ورزشکاران باید بدانند که فعالیت آنها باید متناسب با آمادگی بدنی‌شان باشد تا احتمال آسیب دیدگی کمتر شود. در کنار توانایی پزشکی ورزشکاران زمستانی نیاز به هوش و زکاوت دارند تا تصمیم‌گیری‌های درست انجام شود و مراقبت صورت گیرد.

منبع : مشرق

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *