افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این کار باعث بروز سرماخوردگی می شود

  • به محض مشاهده اولین علایم عفونت ناشی از سرماخوردگی، می‌توان با استفاده از اسپری‌های بینی به جنگ ویروس‌ها رفت و جلوی شدت سرماخوردگی را گرفت.

 

 

قرار دادن دست‌ها روی پیشخوان فروشگاه‌ها و یا گرفتن میله اتوبوس‌ها، اولین مرحله در ابتلا به سرماخوردگی و یا آنفلوآنزا هستند.

پزشکان توصیه می‌کنند از آنجایی که احتمال شیوع سرماخوردگی در این فصل بسیار زیاد است، بهتر است مردم دست‌های خود را مکرر با صابون بشویند، به ویژه اگر در مکان‌های عمومی مانند فروشگاه‌ها و یا سرویس‌های حمل و نقل عمومی هستند. اگر آب و صابون در دسترس نبود، ژل‌های ضدویروس نیز مناسب هستند. درضمن افراد باید مراقب باشند، زمانی که در مکان‌های شلوغ هستند، هرگز به بینی، دهان و یا چشم‌های خود دست نزنند.

به محض مشاهده اولین علایم عفونت ناشی از سرماخوردگی، می‌توان با استفاده از اسپری‌های بینی به جنگ ویروس‌ها رفت و جلوی شدت سرماخوردگی را گرفت.

بنا به توصیه پزشکان، افرادی که مستعد سرماخوردگی و یا آنفلوآنزا هستند – مانند ۶۵ سال به بالاها، زنان باردار، کودکان ۲ و ۳ ساله، کودکان ابتدایی، افرادی که بیماری های خاص دارند – بهتر است واکسن آنفلوآنزا دریافت کنند.

 

منبع : بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *