افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این مواد غذایی باعث افزایش قدرت نعوظ می شود

این مواد غذایی باعث افزایش قدرت نعوظ می شود

lost-1

 

اگر در رابطه جنسی دچار مشکلاتی در نعوظ هستید در این جا بیان می کنیم با این مواد غذایی باعث افزایش قدرت نعوظ می شود همراه ما باشید با آشنایی بیشتر با این مواد غذایی .

عدم توانایی در عملکرد جنسی خوب و کامل و نرسیدن به نعوظ می‌تواند مسئله‌ای آزاردهنده باشد و سلامت روانی فرد را با مشکلاتی روبرو کند در نتیجه در صورت دنباله‌دار شدن این مشکل بهتر است با پزشک مشورت کنید. خبر خوب این است که برای رفع این مشکلات و افزایش قدرت نعوظ، می‌توانید از غذاهای زیر استفاده کنید:
کاکائوی خام
در واقع کاکائوی خام یکی از مواد مغذی بسیار مفید بوده و هزاران سال است که توسط انسان‌ها استفاده می‌شود و خواص التیام‌بخشی دارد. تحقیقات نشان می‌دهد کاکائوی خام ۵ تا ۱۰ برابر فشار خون مربوط به انقباض قلب را افزایش می‌دهد که بی‌شک برای نعوظ شما بسیار مؤثر بوده و این بدان معناست که پودر کاکائوی خام باعث اتساع سرخرگ‌های شما می‌شود و فشار خون بیشتری را به آلتتان هدایت می‌کند. همانطور که می‌دانید جدار داخلی رگ‌های خونی را اندولیتیوم می‌نامند و سلامت و انعطاف‌پذیری آن به طور گسترده‌ای به عملکرد نعوظی شما ارتباط دارد. کاکائوی خام باعث دو برابر شدن سلول‌های سالم داخل اندولیتیوم شما می‌شود.
سیر
سوای این قضیه که سیر به بدبو شدن تنفستان می‌انجامد، هنوز هم آن را به عنوان غذایی برای تقویب جنسی می‌شناسند. از طرفی سیر یک افزایش دهنده‌ی پرقدرت اکسید نیتریک و فعال کننده‌ی قوی نیتریک اکسید سینتاز است. محققان دریافته‌اند در مقایسه با داروهای کاهنده‌ی فشار خون، سیر به شکل مؤثرتری می‌تواند فشار خون را کاهش دهد. از طرفی آن را به عنوان تقویت کننده‌ی قوی تستسترون می‌شناسند که ریشه در نعوظ شما دارد.
انار
انار را به عنوان افزایش دهنده قدرت نعوظ می‌شناسند. انار باعث افزایش میزان تستسترون می‌شود. البته این مکانیسم چندان ثابت و قطعی نیست، اما گفته می‌شود که انار حاوی خواص آنتی اکسیدان زیادی است. از طرفی انار به عنوان ویاگرای طبیعی (برای حفظ حالت نعوظ) تأثیر فراوانی دارد و علتش آن است که این میوه باعث افزایش فعالیت نیتریک اکسید سنتاز می‌شود که تا حد زیادی مکانیسم مشابهی در درمان مشکلات نعوظی دارد.
اسفناج
اسفناج سرشار از نیترات است. این نیترات طبیعی از طریق فعالیت زبان و باکتری معده‌ی شما، به نیتریک اکسید تبدیل می‌شود که گشادکننده‌ی سرخرگ‌ها هستند. از طرفی اسفناج‌ها جزو دسته‌ی غذایی هستند که آنها را «استروئیدهای طبیعی» می‌نامند و سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌هایی است که برای اکسید نیتریک و تولید تستسترون در بدن بسیار نیاز است.
گردوی خام
گردو به طرز باورناپذیری سرشار از آرژینین است که نوعی آمینواسید بوده و در تمام آجیل‌ها وجود دارد و قابلیت آن را دارد که در بدنتان به نیتریک اکسید تبدیل شود. میان اکثر مواد آجیلی که باعث افزایش بهبود نعوظ می‌شود، گردو سردسته‌ی آنها است.

 

پزشکین : این مواد غذایی باعث افزایش قدرت نعوظ می شود

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *