افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

این محیط ها آلوده هستند به ویروس آنفولانزا

14471101559

با توجه به شروع سرما و این که ویروس آنفولانزا قابل انتقال هست از طریق عطسه و سرفه در این جا می خواهیم بیان کنیم این محیط ها آلوده هستند به ویروس آنفولانزا و خیلی مراقب باشید .

ایرج خسرونیا پزشک داخلی با اشاره به شیوع سرماخوردگی گفت: بالا کشیدن آب بینی برای بدن مضر است آب بینی و ترشحات دهان پر از ویروس است و عده‌ای عادت دارند که آب بینی‌ و دهانشان را مرتب بیرون می‌ریزند و این عمل باعث انتشار ویروس در سراسر منطقه‌ای می‌شوند که در آنجا کار می‌کنند و انتشار ویروس باعث شیوع بیماری‌های ویروسی است.
پزشک داخلی ادامه داد: به خصوص آنفلوآنزا و سرماخوردگی در آب دهان میلیون‌ها ویروس وجود دارد و بهترین راه این است که در جیب خود دستمال داشته باشیم و آب بینی و دهان را داخل آن بریزیم و آن دستمال را ضدعفونی کنیم و به طور کامل برگشت آب بینی به بالا و داخل معده بسیار خطرناک است و باعث عفونت معده و راه‌های مخاطی می‌شود و بهتر است که به محیط بیرون ریخته شود.
خسرونیا در ادامه به اشاره به بلع ترشحات بینی و ممنوعیت آن خاطرنشان کرد: ترشحات بینی برای بدن اصلاً مفید نیست و انسان‌ها نباید آن را ببلعند و مصرف کند باعث آلودگی بیشتر سیستم گوارشی می‌شود و دیده شده زمانی که ویروس به دستگاه گوارش می‌رسد فرد دچار اسهال و استفراغ می‌شود و از انتشار بیماری جلوگیری شده و مفید بودنش همین است و فایده دیگری ندارد.
پزشکین : این محیط ها آلوده هستند به ویروس آنفولانزا

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *