افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

انواع ماسک جهت براق شدن مو

download4

همه خانم ها دوست دارند موهای زیبا و براقی داشته باشند امروز تصمیم داریم چندین ماسک جهت براق شدن مو را به شما عزیزان معرفی کنیم

استفاده از ماسک های طبیعی، علاوه بر براق کردن، خشکی و آسیب دیدگی موها را نیز برطرف می کند. این مواد طبیعی برخلاف مواد شیمیایی که تأثیرگذاری کوتاه مدت دارد، باعث سلامت طولانی مدت مو می شود.
* موز، عسل و بادام: چند قطره روغن بادام را با ۲ قاشق غذاخوری عسل و یک موز رسیده خوب مخلوط کنید و ۲۰دقیقه روی موها قرار دهید و سپس با آب ولرم بشویید. به مدت یک ماه، هر هفته از این ماسک استفاده کنید.

 

* قهوه: قهوه دم کرده و سرد را به موهایتان بمالید، ماساژ دهید و پس از ۳۰ دقیقه بشویید. این کار باعث تیره شدن مو می شود.

 

* آب لیمو و سرکه: بهترین ماسک برای موهای چرب و آسیب دیده است. مخلوط رقیق شده از سرکه و آب لیمو را به موها بمالید و پس از ۱۰ دقیقه با آب بشویید. این ماسک باعث سلامت، براقی و نرمی موها می شود.

 

* روغن زیتون و ماسک تخم مرغ: ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با ۲عدد تخم مرغ مخلوط کنید و بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه روی مو بماند. سپس موهایتان را با آب ولرم بشویید. این ماسک خشکی، حالت وز و کدری مو را از بین می برد.

 

* سرکه: کمی سرکه روی موهای مرطوب اسپری کنید و پس از ۱۰دقیقه بشویید. این کار را به مدت یک ماه تکرار کنید تا کدری، خشکی و آسیب دیدگی مو از بین برود.

 

* ماست: ماست را به مو بمالید و پس از ۳۰دقیقه با آب ولرم بشویید. ماست مانند نرم کننده و براق کننده مو عمل می کند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *