افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

انار یک داروی قوی برای سلامت و تندرستی است

  • از سوی دیگر محققان مرکز مطالعات قلب و عروق کاتالونیا در اسپانیا نیز مصرف انار را روش مناسبی برای حمایت از فعالیت طبیعی عروق و پیشگیری از نارسایی های قلبی و سکته های مغزی حاد اعلام کردند.

انار در ایالات متحده به عنوان یک منبع عمده ای از مواد مغذی آنتی اکسیدانی است که در برابر بیماری های قلبی و دیگر بیماری ها محافظت می کند  . تحقیقات اخیر نشان داده است که انار درمان  بیماری های قلبی و عروقی ، دیابت و انواع سرطان ها است.

نتایج یک مطالعه نشان می دهد که انار به عنوان سلاحی برای مبارزه با چاقی بسیار خوب عمل می کند.

به گزارش ایرنا در یک مطالعه که بر روی هزار نفر توسط چند دانشگاه آمریکایی در واشنگتن انجام شد محققان متوجه شدند که مصرف انار حتی در کوتاه مدت می تواند رشد سلول های چربی اطراف معده را متوقف و این چربی ها را به سرعت آب می کند.

محققان در این مطالعه به افراد مورد مطالعه گفتند که مدت یک ماه روزی یک عدد انار مصرف کنند.

نتیجه این مطالعه نشان داد که مصرف انار در سوزاندن چربی بدن کاربرد فوق العاده ای دارد و اسید چرب اطراف شکم را نیز کاهش می دهد.

محققان پیش از این هشدار داده بودند که انباشته شدن چربی در پهلوها و کمر نه تنها فرد را دارای شکمی افتاده و زشت می کند بلکه می تواند زمینه را برای بروز بیماری های قلبی یا سرطان فراهم کند.

محققان بیمارستان ˈبریگامˈ در بوستون نیز هشدار دادند که انباشته شدن چربی در پهلوها و کمر حتی اگر در حدی باشد که شخص احساس اضافه وزن نکند خطراتی بیشتر از خطر چاقی در پی دارد.

از سوی دیگر محققان مرکز مطالعات قلب و عروق کاتالونیا در اسپانیا نیز مصرف انار را روش مناسبی برای حمایت از فعالیت طبیعی عروق و پیشگیری از نارسایی های قلبی و سکته های مغزی حاد اعلام کردند.

به گفته این محققان، انار توانایی زیادی در کاهش فشار خود دارد.

در مطالعات گذشته نیز ثابت شده بود که پوست انار در معالجه التهابات موضعی ناشی از وجود نوعی باکتری مقاوم در برابر آنتی بیوتیک ها در بدن، بسیار موثر است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *