افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

افزایش عمر با این شیوه تغذیه

L135246285682

می خواهیم راه کارهای بدون هزینه به شما نشان دهیم که بتوانید اکثر بیماری ها و گاهی بیماری های سخت را درمان کنید بخوانید در مورد افزایش عمر با این شیوه تغذیه  با شرح کامل در ادامه مطلب .

مي‌دانيد كه هر سال چقدر از پولي را كه با سختي به دست مي‌آوريد براي خريد داروهايي كه به سلامت‌تان كمكي نمي‌كنند و مقاومت بدن‌تان را هم با بیهوده مصرف شدن پايين مي‌آورند، خرج مي‌كنيد؟ اين روزها پژوهشگران هم با متخصصان طب سنتي هم‌نظر شده‌اند و دريافته‌اند گاهي داروهايي كه در طبيعت پيداي‌شان مي‌كنيد مي‌توانند بيشتر از داروهاي شيميايي از ابتلا به بيماري‌ها پيشگيري كرده و آنها را درمان كنند.

پس شايد وقتش باشد شما هم داروهايي را كه در كابينت خانه‌تان جا خوش كرده‌اند دور بريزيد و به توصيه‌هاي علمي آنها عمل كنيد. در اين مطلب، با توجه به جديد‌ترين يافته‌هاي محققان به شما مي‌گوييم كه با چه داروي طبيعي مي‌توانيد از هر بیماری پيشگيري كنيد و چطور با تغذيه مناسب، عمرتان را هم طولاني كنيد.

مي‌ترسيد اسكيزوفرن شويد؟

امگا ۳ مصرف كنيد

اگر ژنش را داشته باشيد، بعيد نيست كه جنون جواني شما را هم مبتلا كند. اسكيزوفرنيا يا جنون جواني، بيماري است كه در سال‌هاي آغازين جواني قربانيانش را پيدا مي‌كند و در اغلب كشورهاي جهان، بيشترين تخت‌هاي بيمارستان‌هاي رواني را به مبتلايانش اختصاص داده است.
اگر در خانواده يا حتي اجداد‌ شما هم زمينه ابتلا به اين بيماري وجود داشته، مي‌توانيد با مصرف امگا ۳ تا اندازه‌اي سلامت روان‌تان را بيمه كنيد. ساينس ديلي نوشته، خطر بروز توهم‌هاي جنون آميز يا گفتار و تفكر آشفته‌اي كه به‌خاطر ابتلا به اسكيزوفرنيا ممكن است گريبان شما را بگيرد با مصرف امگا۳ كمتر مي‌شود. از آنجا كه اين بيماري بيشتر در سنين ۱۵ تا ۳۵ سالگي بيشتر مشاهده مي‌شود، درصورتي‌كه خودتان در اين سنين هستيد يا فرزندي نوجوان داريد، بايد ماهي‌ها را بيشتر به سفره‌تان وارد كنيد و حتي با مشورت متخصصان از داروهاي مكمل حاوي امگا۳ هم استفاده كنيد.

البته پيش از اين مصرف امگا۳ براي كساني كه در معرض ابتلا به آلزايمر قرار دارند هم توصيه شده بود. انواع ماهي، خاويار، روغن زيتون، حبوبات، تخم مرغ، ريحان، اسفناج، گردو، ميگو، گل گلم، ماهي آزاد، ساردين، دانه سويا و كلم بروكلي ازجمله خوراكي‌هايي هستند كه مي‌توانند به مغز شما امگا۳ برسانند و آن را سالم نگه دارند.

صرع داريد؟

موسيقي گوش دهيد

كابوس دچار شدن به حملات صرع در زمان‌ها و مكان‌های نامناسب، هميشه با مبتلايان اين بيماري همراه است اما محققان مي‌گويند با همراه داشتن يك داروي ساده مي‌توان چنين كابوسي را از بين برد. به نوشته هلث، بررسي‌ها نشان مي‌دهد مغز افراد مبتلا به صرع، به موسيقي واكنش متفاوتي نشان مي‌دهد و نواهاي دوست‌داشتني مي‌تواند در پيشگيري يا كنترل حملات صرع موثر باشد.

در اين بررسي‌ها كشف شد، وقتي مغز افراد مبتلا به صرع با موسيقي روبه‌رو مي‌شود، امواجش هماهنگ‌تر از افراد سالم عمل مي‌كند. البته پژوهشگران بر اين موضوع هم تاكيد كرده‌اند كه موسيقي به‌تنهايي نمي‌تواند از پس درمان اين بيماري بر بيايد و تنها به‌عنوان درماني اضافه‌تر به افرادي كه از صرع رنج مي‌برند توصيه مي‌شود.

سرطان داريد؟

به ريسمان دين چنگ بزنيد

شايد شما هم از خواندن عبارت سرطان در روزنامه‌ها و مجلات خسته شده باشيد و از اينكه حتي در هر ‌مهماني خانوادگي هم حرفي از اين بيماري به ميان مي‌آيد كلافه شده ايد. اما چه بخواهيد و چه نخواهید سرطان يكي از بيماري‌هاي شايع عصر ماست و به‌عنوان يكي از دلايل اصلي مرگ و مير آدم‌هاي امروزي معرفي مي‌شود. به جاي آنكه با انكار اين واقعيت جان خود را به خطر بيندازيد، بهتر است آن را بپذيريد و براي بيمه شدن در برابرش يا درمان كردنش كاري كنيد. به نوشته ساينس ديلي، محققان بر اين باورند كه اگر افراد مبتلا به سرطان به ريسمان دين چنگ بزنند، توان بيشتري براي مبارزه با اين بيماري پيدا مي‌كنند و حال‌شان روزبه‌روز بهتر مي‌شود.

به گفته اين محققان، براي دور زدن سرطان حتما نبايد در مراسم‌هاي مذهبي شركت كنيد، بلكه داشتن اعتقادات قوي مذهبي و دعا كردن مي‌تواند تا اندازه زيادي به سلامت شما كمك كند. باتوجه به اين بررسي‌ها، كساني كه خود را مذهبي مي‌دانند و براي سلامت خود دعا مي‌كنند، نه‌تنها دچار آشفتگي‌هاي رواني نمي‌شوند، بلكه به سالم ماندن جسم‌شان هم كمك زيادي مي‌كنند. پيش از اين هم محققان دريافته بودند كه داشتن اعتقادات مذهبي در سلامت روان نقش دارد و اضطراب و افسردگي را كاهش مي‌دهد.

كودك‌تان آلرژي دارد؟

بيشتر ماهي بپزيد

از آلودگي هوا گرفته تا شايع‌تر شدن زايمان به شيوه سزارين، همه دست به دست هم داده‌اند تا كودكان امروزي بيشتر با آلرژي دست و پنجه نرم كنند. اگر به هر دليلی فرزند شما هم يكي از كودكان مبتلا به آلرژي است، مي‌توانيد به اين توصيه محققان عمل كنيد. به نوشته هلث، پژوهشگران ثابت كرده‌اند مصرف ماهي‌هايي مانند ماهي سالمون كه بافت چربي دارند، التهاب مخاط بيني را كم کرده و از بروز رينيت آلرژيك و التهاب غشاي مخاط داخل بيني جلوگيري مي‌كند.

رينيت كه به‌خاطر عوامل عفوني و غيرعفوني ايجاد مي‌شود و خود را با آبريزش بيني، عطسه و تودماغي حرف زدن نشان مي‌دهد ازجمله بيماري‌هايي است كه ماهي‌هاي چرب از پس درمانش بر مي‌آيند.

محققان مي‌گويند، با مصرف بيشتر ماهي‌هاي سالمون، شاه ماهي و قزل آلا مي‌توانيد علائم رينيت را كاهش دهيد و آلرژي كودك‌تان را كنترل كنيد. البته از آنجايي كه پيش از اين ثابت شده بود استرس نشانه‌هاي آلرژي را تشديد مي‌كند، جاي تعجب نيست كه ماهي‌هاي چرب حاوي امگا۳ و اسيدهاي چرب غيراشباع كه بر سلامت عصبي و رواني افراد تاثير مي‌گذارند، بتوانند چنين بيماري روان تني را هم كنترل كنند.

عمر نوح مي‌خواهيد؟
 
غذاي تند بخوريد

محققان سال‌هاست كه براي پيدا كردن كليد سلامت و عمر طولاني تلاش مي‌كنند و در بررسي‌هاي تازه‌شان به اين نتيجه رسيده‌اند كه غذاهاي تند همان اكسير حيات هستند. به نوشته ساينس ديلي، پژوهشگران بر اين باورند كه اگر هر هفته يك تا دو روز غذاي حاوي ادويه تند مصرف كنيد، ۱۰ درصد كمتر از كساني كه با اين ادويه‌ها ميانه‌اي ندارند دچار مرگ زودرس مي‌شويد. اين پژوهشگران ادعا مي‌كنند با خوردن اين غذاها براي دو تا سه بار در هفته، احتمال طولاني شدن عمرتان را تا ۱۴ درصد بالا مي‌بريد.
پس براي عمل كردن به توصيه‌هاي آنها همين امروز كابينت‌ها و يخچال‌تان را از فلفل قرمز تازه، ادويه فلفل، سس فلفل و روغن فلفل پر كنيد تا با مصرف اين خوراكي‌ها و ادويه‌هاي حاوي آنتي‌اكسيدان‌ها چند سال بيشتر به عمرتان اضافه كنيد.

سرطان روده د‌ركمين‌تان است؟

انگور قرمز بخوريد

انگور واقعا ميوه بهشتي است؛ اين را محققاني كه روي خواص ميوه‌ها تحقيق مي‌كنند هم دريافته‌اند. هلث نوشته، انگور قرمز سرشار از آنتي‌اكسيدان است و مي‌تواند به حفظ سلامت مصرف‌كنندگانش كمك كرده، از سرطاني شدن روده آنها جلوگيري كند؛ یعنی وجود تركيباتي به نام رسوراترول در انگور قرمز به آن خاصيت ضدسرطاني داده است.

البته انگور قرمز تنها ميوه‌اي نيست كه اين تركيبات را در خود دارد؛ زغال‌اخته و تمشك هم از ديگر ميوه‌هايي هستند كه با مصرف‌شان در برابر حمله انواع قارچ‌ها و باكتري‌ها بدن‌تان را بيمه مي‌كنيد و به سلول‌هاي‌تان هم مجال سرطاني شدن نمي‌دهيد. گذشته از اين، پژوهشگران بر اين باورند كه انگور قرمز از ابتلا به بيماري‌هاي قلبي جلوگيري مي‌كند و به‌خاطر خاصيت ضدالتهابي‌اش مي‌تواند در برابر بسياري از بيماري‌هايي كه در كمين شما نشسته‌اند بايستد.

از سوي ديگر ترکیبات موجود در پوست انگور قرمز كه در انواع محصولات آرايشي و بهداشتي استفاده مي‌شود، مي‌تواند با پيري سلول‌ها، به‌ويژه سلول‌هاي پوست مبارزه كند و شما را سالم و جوان نشان دهد.

 

پزشکین : افزایش عمر با این شیوه تغذیه 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *