جدیدترین مطالب پزشکی و سلامت در سایت پزشکین



افزایش سلامتی بدن با استراحت بین روز در صبح

افزایش سلامتی بدن با استراحت بین روز در صبح

16426254165627824610315622762522017365176

 

مطالعات و آزمایشات زیادی روی افرادی که در بین روز در صبح انجام شده است و نتیجه بیانگر افزایش سلامتی آنان می باشد بخوانید در این مطلب درباره افزایش سلامتی بدن با استراحت بین روز در صبح .

تحقیقی که در این زمینه انجام شد نشان داد که استراحت کوتاه نسبت به استراحت طولانی مدت نتایج بهتری داشته و باعث بهبود سلامتی شده و رضایت شغلی را افزایش می دهد.

امیلی هانتر و سیندی وو (از دانشگاهی در آمریکا) می گویند: ما متوجه شدیم وقتی ساعات بیشتری از زمان آغاز شیفت کاری بدون استراحت می گذرد، علائم بیشتری هم از ضعیف شدن سلامتی گزارش می شوند.پس استراحت در باقی روز کمتر موثر به نظر می رسد. هانتر و همکارانش به نظر سنجی از ۹۵ کارمند بین سنین ۲۲ تا ۶۷ سال را که پنج روز در هفته کار می کردند پرداخته و از آنها خواستند تا استراحت های خود در طول روز را ثبت کنند.

استراحتی که به آن اشاره شد (رسمی یا غیر رسمی) شامل استراحتی بود که با وظایف کاری مرتبط نبوده یا انتظار آن نمی رفت. از جمله استراحت برای ناهار، نوشیدن قهوه، زدن ایمیل شخصی یا استفاده از شبکه های اجتماعی. البته رفتن به دستشویی جزء این استراحت به حساب نمی آمد.

محققان هیچ شواهدی مبنی بر اینکه فعالیت های غیر کاری مثل رفتن به آشپزخانه برای ریخته قهوه یا راه رفتن، مفیدتر باشند.

شما باید چیزی را پیدا کنید که در زمان استراحت آن را انجام داده و استراحتتان بیشتر آرامش بخش شود. به این ترتیب بهتر بازیابی شده و قوی تر از همیشه به سرکار برمی گردید.

نظر سنجی از این کارمندان نشان داد وقتی استراحت بهتری داشته و چیزی که دوست داشتند را در این زمان انجام دادند، انرژی، تمرکز و انگیزه بهتری هم پیدا کرده اند و در نهایت این کارمندان علائم کمتری از ضعف سلامتی مثل سردرد، فشار به چشم داشته و کمر دردشان کاهش پیدا کرده است.

 

پزشکین : افزایش سلامتی بدن با استراحت بین روز در صبح

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)