افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

افراد مبتلا به سرطان پس از ورزش کفیر بخورید

افراد مبتلا به سرطان پس از ورزش کفیر بخورید

  • محققان دانشگاه ایالتی لوئیزیانا، کفیر را با پایه میوه مخلوط کرده و به ۵۲ بازمانده سرطان بعد از هر جلسه ورزش دادند. بعد از هر جلسه ورزش، شرکت کنندگان پرسشنامه ای را تکمیل کردند.

ورزش منظم نقش مهمی در بهبود سلامت قلبی-عروقی، قدرت عضلات، و احساس خستگی در بازماندگان سرطان در طول درمان و بعد از آن دارد.

با این حال بسیاری از بازماندگان سرطان دچار ناراحتی های گوارشی ناشی از درمان هستند و ممکن است به خاطر نگرانی از این موضوع، محصولات لبنی را در رژیم غذایی شان نگنجانند.

کفیر یک نوشیدنی ترش، گازدار و یک فرآورده حاصل از تخمیر شیر است که منبع غنی پروتئین، باکتری های تقویت کننده سلامت، و کربوهیدرات هاست. تاثیرات به اثبات رسیده مصرف کفیر بر سلامت شامل بهبود مصرف لاکتوز، فعالیت ضدسرطانی، کنترل عفونت های روده ای، بهبود طعم شیر و کیفیت تغذیه ای است.

محققان دانشگاه ایالتی لوئیزیانا، کفیر را با پایه میوه مخلوط کرده و به ۵۲ بازمانده سرطان بعد از هر جلسه ورزش دادند. بعد از هر جلسه ورزش، شرکت کنندگان پرسشنامه ای را تکمیل کردند.

به گفته محققان، بازماندگان سرطان بعد از مصرف کفیر از نوشیدنی بعد از ورزش لذت برده و مایل به ورزش در آینده بودند. ایجاد این حس در این گروه از بیماران موجب می شود که آنها به ورزش علاقمند شوند که بسیار هم برای حفظ سلامت شان مفید است.

منبع: بهداشت نیوز

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *