افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اطلاعیه آماده یک هفته اورژانس کشور

pic-32177-1471925208

  • با توجه به ترافیک شلوغ شهر تهران، علاوه بر اقدامات ذکر شده، ۳۰ دستگاه آمبولانس نیز در مکان های شلوغ برای ارائه خدمات به صورت لحظه ای مستقر می شوند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی کشور اظهار کرد: اورژانس از اول مهر به مدت یک هفته در سراسر کشور برای ارائه خدمات به حالت آماده باش است.

پیرحسین کولیوند رییس اورژانس تصریح کرد: با توجه به افزایش ترددها و درنتیجه افزایش ترافیک در سراسر کشور به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید، مرکز فوریت های پزشکی از اول ماه مهر به مدت یک هفته به حالت آماده باش است.

وی تعداد افزایش تردد در شهر تهران را حداقل ۲ میلیون دانست و افزود: اورژانس به عنوان دستگاه امدادی در محل های پرترافیک شهری مستقر شده و در صورت نیاز به ارائه خدمات در اسرع وقت انجام وظیفه می کند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی کشور از آمادگی بالگردها و موتور آمبولانس ها نیز خبرداد و بیان کرد: با توجه به ترافیک شلوغ شهر تهران، علاوه بر اقدامات ذکر شده، ۳۰ دستگاه آمبولانس نیز در مکان های شلوغ برای ارائه خدمات به صورت لحظه ای مستقر می شوند.

کولیوند با بیان اینکه معمولا در ۷۰ درصد حوادث نیازی به اعزام مجروحین به بیمارستان نیست و در محل درمان مناسب انجام می گیرد، یادآور شد: استفاده از موتور آمبولانس علاوه بر ارائه سریع تر خدمات و مقابله با ترافیک، از لحاظ اقتصاد مقاومتی نیز بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *