افزایش رشد مو انواع دسر ساده و خوشمزه چاقی صورت رژیم لاغری دکتر کرمانی

اطلاعات لازم درباره کمردرد

 

  • بنابر تحقیقی که در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی انجام شده بیش از ۷۰ درصد دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی پژوهشهای پایان نامه خود را بر مبنای علاقه خود انتخاب می کنند بنابر این ، ارتباط  پژوهشگران با نیازهای جامعه را یکی از محورهای همایش امسال قرار دادیم تاهم از بار مالی نظام سلامت کاسته شود و هم دیوار بین پژوهش ونیازهای جامعه برداشته شود .

یکی از مهمترین عوامل خطر برای کمر درد ؛سابقه کمر درد است. اگر شما سابقه درد کمر در گذشته داشته باشید،  بیشتر احتمال دارد که دوباره  به کمر درد مبتلا شوید.  کسانی که  سابقه کمر درد دارند باید برای مراقبت کمر خود باشند  علاوه بر این،  عوامل ژنتیکی نقش مهمی در کمر درد دارد. 

سبک جدید زندگی با کم تحرکی و نشستن های طولانی باعث شده تا پزشکان و سیاستگزاران عرصه سلامت و حتی سازمانهای بیمه گر هم در کشورهای توسعه یافته و هم در کشوهای درحال توسعه ، بیش از پیش نگران بیماریهای ستون فقرات باشند.
شیوع بسیار بالای اختلالات ستون فقرات درهمه گروههای سنی از کودکان تا بزرگسالان و درهمه گروههای شغلی و همچنین رشد روز افزون تولیدات علمی، سبب شد این همایش با محورهای تشخیص درمان و پیشپگیری بیماریهای مختلف ستون فقرات با حضور متخصصان این رشته چهاردهمین سال برگزاری خود را پشت سر بگذارد.
شما به اندازه ی سلامت ستون فقرات خود سالم هستید ، شعار امسال این همایش است که نشان از اهمیت سلامت ستون فقرات در زندگی دارد .
باید تحقیقات و پژوهشها در این زمینه نیز همراستا با نیازهای جامعه و مشکلات بیماران باشد که مشکلات ستون فقرات نیز یکی از آنهاست.
بنابر تحقیقی که در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی انجام شده بیش از ۷۰ درصد دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی پژوهشهای پایان نامه خود را بر مبنای علاقه خود انتخاب می کنند بنابر این ، ارتباط  پژوهشگران با نیازهای جامعه را یکی از محورهای همایش امسال قرار دادیم تاهم از بار مالی نظام سلامت کاسته شود و هم دیوار بین پژوهش ونیازهای جامعه برداشته شود .
پیاده روی و به کارگیری درست عضلات بدن در کارهای روزمره می تواند کمک بزرگی در جلوگیری از کمر درد باشد .

حتی دانش اموزان نیز به علت بد نشستن و بد قرار گرفتن بدن به هنگام انجام تکالیف دچار کمر درد می شوند .
۲۳۸ مقاله به دبیرخانه همایش فیزیوتراپی ستون فقرات رسیدکه ۲۰۲ مقاله ان از ایران و از کشورهای دیگر همچون استرالیا ایتالیا ترکیه لبنان برای ارائه در این همایش انتخاب شدند.
چهاردهمین سمینار ملی و اولین سمینار بین المللی فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات امروز و فردا در سالن کنفرانس دانشگه علوم بهزیستی وتوانبخشی برگزار میشود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *